ေခ်ာကလက္အက္ေဆး

ေခ်ာကလက္အက္ေဆး
gravatar

အခ်စ္ဟု ေခၚဆိုပါရေသာ…

အခ်စ္ဟု ေခၚဆိုပါရေသာ…



အခ်စ္ ဟု ေခၚေသာ ကၽြန္ေတာ္႔ မိန္းကေလးသည္ 
သစၥာပန္းပင္ဧ။္
ပြင္႔ညွာရိုးတံကေလး လို သြယ္လွသည္။
သူ႔ ႏႈတ္ခမ္း နီတ်ာတ်ာ လင္းသည္႔ အခါ
သစၥာပန္းအဖူးကေလး အလား
ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ ႏွလံုးသား ၌ ထင္ျမင္မိေခ်ဧ။္


သူျပံဳးသည္႔ ေသာအခါတြင္မူ
ထိုသစၥာပန္းအဖူးေလး ပြင္႔အာ၍
လာေခ်ျပီ။


အခ်စ္ သည္ ကၽြန္ေတာ္႔အား “ညိဳ” သည္႔အခါ
ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလံုးအိမ္အတြင္း၌
ေရႊပြင္႔လႊာ သီခ်င္းသံသည္
ညွင္းသြဲ႔သြဲ႔ျဖင္႔ ပြင္႔ေနေလေတာ႔သည္။


အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္သည္
ျမက္ပင္ကေလးက သစ္ရြက္ကေလး ကို ေမာ႔ၾကည္႔သလိုမ်ိဳး
ေမာ႔ၾကည္႔၍သာ ေနခဲ႔သည္။
သစ္ရြက္ကေလး ကကၽြန္ေတာ္႔ကုိ သနားသျဖင္႔
ေၾကြက်လာပါကလည္း
ကၽြန္ေတာ္႔ ရင္ ႏွင္႔ ဆီးၾကိဳ ေထြးေပြ႔လိုသည္႔ ဆႏၵသည္
အခ်စ္သစ္ပင္ ေျခရင္း တြင္ ညီညာျပန္႔ျပဴးလွ်က္ပင္သာ
ရွိေလေတာ႔သည္။


လက္ရွိကာလတြင္
ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလံုးသားရွိရာအရပ္၌
ပန္းတို႔ ပြင္႔ေနေလေသာအခါ
ထိုပန္းမ်ိဳး တို႔ကို စိုက္ပ်ိဳးရန္အလို႔ငွာ
ခ်စ္သူဧ။္ အျပံဳးတို႔ မွ မ်ိဳးေစ႔ခ်ျခင္းျဖင္႔
ဆင္႔သက္ပြားယူ ခဲ႔မိေလျခင္းေၾကာင္႔သာတည္႔။    



ေက်ာ္ညိဳေသြး