ျပည္သူေတြ အက်ိဳးအတြက္ ေမွ်ာ္ကိုးျပီး ေရးတဲ႔ ကဗ်ာ


ျပည္သူေတြ အက်ိဳးအတြက္ ေမွ်ာ္ကိုးျပီး ေရးတဲ႔ ကဗ်ာ


ကၽြန္ေတာ္ ေရးသမွ် စာေတြ ၊ ကဗ်ာေတြ ၊
ေဆာင္းပါးေတြ အက္ေဆးေတြက
ျပည္သူ ေတြ အတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္အေတြး ဟာ
ျပည္သူ႔ အက်ိဳးအတြက္
အသံုးခ်ခံ ကိရိယာပဲေပါ႔။
ျပည္သူေတြ တစ္ရပ္လံုးအတြက္
ကၽြန္ေတာ္႔ အတၱေတြကို
ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္းကြင္ျပင္ရဲ႕ အဆံုးမွာ ျမဳပ္ႏွံထားတာ
အားလံုး အသိပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေရးသားခဲ႔သမွ်ေတြ နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္  ဖန္တီးခဲ႔တဲ႔ အႏုပညာေတြ  အားလံုးဟာလည္း
ျပည္သူေတြ အက်ိဳးကို ေမွ်ာ္ကိုးျပီး ေရးတဲ႔စာေတြ နဲ႔
ျပည္သူေတြ အတြက္ အႏုပညာေတြ  ပဲျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ အေနနဲ႔ ျပည္သူ ေတြကို အျမဲအာရံုစိုက္လွ်က္ရွိပါတယ္။
ျပည္သူေတြ ၾကားထဲမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀ကို ထားရွိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလံုးသားထဲမွာ
ျပည္သူေတြ ကို ေမတၱာအျပည္႔နဲ႔ ေပးဆပ္ခ်င္ေနပါတယ္။
ျပည္သူ ေတြကို ေစတနာ ထားျပီး
ကၽြန္ေတာ္ အေလးထားလွ်က္ရွိပါတယ္။
ျပည္သူေတြ ကို ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ပါတယ္။
ျပည္သူေတြ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘတ္ထပ္တူ က်ခ်င္တယ္ဗ်ာ
ဘာလို႔ဆို ျပည္သူေတြ အတြက္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ေပးဆပ္ခ်င္စိတ္နဲ႔
ရင္ေတြ ခုန္ခုန္လာတယ္။
ၾကည္႔လိုက္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္႔ ကဗ်ာေတြဟာ ျပည္သူေတြ အတြက္ဆိုတဲ႔ စိတ္နဲ႔
ေရးထားတာေၾကာင္႔ အျမဲတမ္း ေႏြးေထြးေနတယ္။
ျပည္သူေတြ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ပင္ပန္းခဲ႔သမွ်
ျပန္ၾကည္႔လိုက္ရင္ သိပ္ကို အေမာေျပတယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ တိုင္းဟာ  
ျပည္သူ႔ အက်ိဳး ဆိုတဲ႔ စိတ္နဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခဲ႔တဲ႔ အတြက္
ကၽြန္ေတာ္ ပီတိျဖာခဲ႔ရတယ္။
ဘယ္အခ်ိန္မဆို ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ႏွလံုးက
ျပည္သူ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ခ်င္းစီ အတြက္
စိတ္ကို ထည္႔ထားပါတယ္။
စိတ္ကို ႏွစ္ထားပါတယ္။
နံပါတ္ တစ္ သည္ ျပည္သူ႕ အတြက္
နံပါတ္ ႏွစ္သည္ ျပည္သူ႔ အတြက္
နံပါတ္ သံုးသည္ ျပည္သူ႔ အတြက္
ျပည္သူ ေတြ အတြက္ ေပးဆပ္ထားတယ္ဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္႔ အက်ိဳးထက္ ျပည္သူ ေတြ အက်ိဳးကို
ပိုျပီး တန္ဖိုးထား ျမတ္ႏိုးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္အရင္းခံကိုက ျပည္သူေတြကို ျမတ္ႏိုးတတ္တယ္ေလ။
ျပည္သူေတြ အတြက္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ႏွလံုးက
အလိုလို ႏူးညံ႔သိမ္ေမြ႕လာတယ္။


ဘာလို႔ဆို ကၽြန္ေတာ္က ျပည္ က မလိုင္လံုးေလး ေတြကို သိပ္ၾကိဳက္တယ္ေလ။
ျပည္သူေလး တစ္ေယာက္ေလာက္ ရရင္ေတာ႔
သူနဲ႔ လက္ထပ္ ျပီး
ျပည္မလိုင္လံုးေတြ အမုန္းဆြဲမယ္ဗ်ာ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္
ျပည္သူေတြ ကို ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ပါတယ္။


ေက်ာ္ညိဳေသြး

Comments

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး