ေခ်ာကလက္အက္ေဆး

ေခ်ာကလက္အက္ေဆး
gravatar

Beloved Day

Beloved Day

ဒီလို Blog Day မ်ိဳးမွာ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခရမ္းေရာင္ ဂ်င္းန္းအက်ပ္ တစ္ထည္ ရဲ႕
ခ်ဳပ္ရိုးေၾကာင္း ျဖဴျဖဴေလးေတြ ကို
စိမ္းလန္းစိုေျပ ဥယ်ာဥ္ထဲမွာ ေငးၾကည္႔ေနခဲ႔ဖူးတာေပါ႔။

ကၽြန္ေတာ္႔ ကို အသိအမွတ္ျပဳတဲ႔ အေနနဲ႔
သစ္ရြက္ေတြ ေၾကြေပးၾကတယ္။
ေလေျပေတြ ပိုလို႔ ေအးေပးၾကတယ္။
ေကာင္းကင္ဟာလည္း ေကာ္ဖီေရာင္ေျပာင္းေပး လိုက္တယ္။

သူ႔ ေကာ္ဖီေတြ ဆို ကၽြန္ေတာ္ အျမဲတမ္း ျငင္းတယ္။
တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္ ေကာ္ဖီသရဲ တစ္ေယာက္သာပဲေလ။
ဘာလို႔ ျငင္းဆိုမိမွန္း အေျဖမရဘူး။
သူ႔လက္ေခ်ာင္း ေဖာင္းေဖာင္း သြယ္သြယ္ေလးေတြ နဲ႔
ေဖ်ာ္တဲ႔ ေကာ္ဖီဟာ
ကၽြန္ေတာ္႔ ႏႈတ္ခမ္း နဲ႔ ထိုက္တန္ပါ႔မလား
ေတြးမိလို႔ ျဖစ္မွာပါေလ။

၂၀၀၈ ခုႏွစ္ဟာ က်န္ခဲ႔ပါျပီ။
August ရဲ႕ Rhythm ေတြ ဟာ စိမ္းလန္းစိုျပည္ ရဲ႕ ေရကန္စိမ္းစိမ္းေတြထဲမွာ
စကၠဴေလွကေလး နဲ႔ အျပည္႔
ဘယ္ဆီ ဘယ္၀ယ္မသိ ေမ်ာလြင္႔သြားေပါ႔။
ေလွာ္ခတ္သူ မပါပဲ နဲ႔။

၀င္းဦး ရဲ႕ မျပီးေသးေသာ ပန္းခ်ီ ကား သီခ်င္း ကိုပဲ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ႏွလံုးသားဓါတ္ျပားေပၚ ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာ အပ္ေထာက္လို႔
ျမည္တမ္းေစခဲ႔ေပါ႔။


ေက်ာ္ညိဳေသြး

gravatar

Blog Day ရဲ႕ 2008 August ဟာ ...
ကဗ်ာဆရာ ကို ေက်ာ္ညဳိေသြး ကို ...
ဒီလို အမွတ္တရေတြ ထားခဲ႔တယ္ ...
လြန္ခဲ႔ေသာ ... ငါးႏွစ္ က ပုစ ၦာ ...

P.S : ကဗ်ာ ဖတ္ရင္း ... စိတ္ထဲ ေပၚလာတာေလး ...
ေရးခဲ႔တာပါ ခင္ဗ်ာ ... ။ :)