ေခ်ာကလက္အက္ေဆး

ေခ်ာကလက္အက္ေဆး
gravatar

မိုင္ေလးရာေက်ာ္

မိုင္ေလးရာေက်ာ္


အဲဒီတစ္ရက္က ကၽြန္မဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အတန္းစာေတြ နဲ႔လံုးပန္းေနရတဲ႔ အခ်ိန္ေပါ႔။ ကၽြန္မဟာ လုပ္လက္စ အိမ္စာေတြကို ခဏရပ္ထားလိုက္ျပီး အိမ္ေရွ႕ ၀ရန္တာကေန အျပင္ကို ေငးရင္း ေလေကာင္းေလသန္႔ကို ရႈရိႈက္ေနမိတယ္။ ပထမဆံုး ကၽြန္မရဲ႕ အျမင္အာရံုထဲ ကို ၀င္လာတာက ယူနီေဖာင္းကို ၀တ္ဆင္ထားျပီး ေဘးလြယ္အိတ္တစ္လံုးကို လြယ္ထားတဲ႔ စာပို႔တိုက္ ၀န္ထမ္းတစ္ဦးသာပါပဲ။ ကၽြန္မတို႔အိမ္ေရွ႕က စာပံုးေလးထဲကို စာတစ္ေစာင္လာထည္႔သြားတာကို ျမင္လိုက္တယ္။ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း အိမ္ေအာက္ ဆင္းျပီး စာအိတ္ကေလးကို ယူၾကည္႔လိုက္တဲ႔အခါ ကၽြန္မရဲ႕ နာမည္ ယူဂ်င္ လို႔ တပ္ထားျပီး ကၽြန္မတို႔ အိမ္လိပ္စာနဲ႔ေပါ႔။ စာအိတ္ကို ဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္တဲ႔အခါ ေတြ႕ရတာက စီဒီျပားတစ္ခ်ပ္နဲ႔ စာရြက္တစ္ရြက္၊ အဲဒီစာရြက္ေပၚမွာေတာ႔ ကြန္ပ်ဴတာစာလံုးေတြနဲ႔ ေရးထားတဲ႔ သီခ်င္းစာသား အပါအ၀င္ ေကာ႔ဒ္ေတြ ၊ ျပီးေတာ႔ စီဒီခ်ပ္က မီနီစီဒီအေသးေလး ၊ ပေလယာထဲကို ထည္႔ျပီးဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္တဲ႔အခါ ကၽြန္မရဲ႕ တီဗြီမွာ ပြင္႔တဲ႔ အသံေတြက သီခ်င္းစာရြက္ထဲက စာသားေတြကို လိုက္ရြတ္လို႔ေနခဲ႔တယ္။ ကၽြန္မဟာ အလ်င္စလိုပဲ ၀ရန္တာကို ထြက္လိုက္မိတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ေရွ႕တည္႔တည္႔ ေကာင္းကင္ၾကီးကို ၾကည္႔ရင္းနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းလႈပ္ရံု နာမည္တစ္ခုကို ေရရြတ္လိုက္တယ္။ အိမ္ထဲမွာေတာ႔ သီခ်င္းသံက ကၽြန္မရင္ဘတ္ကို မီးလင္းေစဖို႔အတြက္ ထြန္းညွိေနတုန္း။ အဲဒီေန႔ရက္ တစ္ရက္လံုး စာေလ႔လာမႈေတြကို မလုပ္ပဲ ကၽြန္မ၀ါသနာပါတဲ႔ အျခား လက္မႈအလုပ္ေတြကို လုပ္ေနမိေတာ႔တယ္။ ကၽြန္မအတြက္ေတာ႔ လက္ကိုင္ပန္းေတြ ျပင္ဆင္ရတာ ႏွစ္သက္မႈေတြ ထဲက တစ္ခုေပါ႔။  ကၽြန္မ လက္ကိုင္ပန္းပံုစံတစ္ခုကို အသစ္ထြင္ၾကည္႔တယ္။ ျဖစ္သလိုလို ၊ မျဖစ္သလိုလိုပါပဲ။ ကၽြန္မ လုပ္ထားတဲ႔ လက္ကိုင္ပန္းစည္းေလးေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလဆို အသိမိတ္ေဆြေတြရဲ႕ မဂၤလာပြဲေတြမွာ လိုအပ္ရင္ ကၽြန္မက လက္ဖြဲ႔ အေနနဲ႔ ဒီလိုလက္ကိုင္ပန္းေတြကို ျပဳလုပ္ေပးေလ႔ရွိတယ္။ ျပီးေတာ႔ လက္ကိုင္ပန္းတစ္ခု လုပ္ျပီးတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မဟာ ေခ်ာင္ထုိးထားတဲ႔ ပိတ္စ ေတြကို ယူျပီး အကၤ် ီ တစ္ထည္စာ ဒီဇိုင္းတစ္ခုဆြဲျပီး ကိုယ္တိုင္ ခ်ဳပ္လုပ္ေနမိတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မဟာ ဒီလိုပါပဲ။ တစ္ကုတ္ကုတ္နဲ႔ တစ္ေယာကတည္း အလုပ္ရႈပ္ေနေတာ႔တယ္။ ဒီလို လက္မႈပညာေတြနဲ႔ ကၽြန္မ ေပ်ာ္တယ္။ အသက္ေတြ အိုမင္း ရင္႔ေရာ္သြားခ်ိန္အထိ ဒီလို လက္မႈ အတတ္ေလးေတြ နဲ႔ ေနရင္း အခ်ိန္ကုန္ဆံုး ေစမယ္ေလ။ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ ရွင္သန္ျခင္းေပါ႔။အကၤ် ီစေတြ ဆက္ျပီး ခ်ဳပ္ေနတုန္း သီခ်င္းေလးက ေကာင္းလိုက္တာလို႔ တစ္ကုိယ္တည္း ေရရြတ္မိတယ္။ သီဆိုသူရဲ႕ ပံုပန္းသ႑န္ကို ကၽြန္မမ်က္စိထဲ ျမင္ေနဖို႔ မလိုပါဘူး။ ကၽြန္မ အကၤ်ီေတြ ဆက္ခ်ုဳပ္ေနမိတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မ အခ်ိန္ေတြ ကုန္ေနလိုက္တာ ညေနေစာင္းမွာ ညီမျဖစ္သူ ယူရာ ကို ေက်ာင္းၾကိဳဖို႔ ရွိတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ သတိရမိတယ္။ မွန္ေရွ႕မွာ အလွျပင္ေနတုန္းေပါ႔။ ကၽြန္မကို ထူးခၽြန္တဲ႔ သရုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္နဲ႔ တူတယ္လို႔ ေျပာတဲ႔သူတစ္ေယာက္ ရွိပါလား သတိရမိတယ္။ ကၽြန္မ ေက်ေက်နပ္နပ္ ျပံဳးေနတာေပါ႔။ ဆိုင္ကယ္စက္ကို ႏႈိးလိုက္ေတာ႔ အိမ္နံရံမွာ ခၽြတ္ျပီး ခ်ိတ္ထားတဲ႔ ဟဲလ္မက္ကို သတိတရ ယူေဆာင္း လိုက္တယ္။ ျပီးေတာ႔ ကၽြန္မက သတိတရနဲ႔ ဂါ၀န္ကို ခၽြတ္ျပီး ဂ်င္းေဘာင္းဘီေလး ၀တ္ခဲ႔မိတာကိုပဲ ေတြးေနမိတယ္။


ေက်ာ္ညိဳေသြး

gravatar

Hi!Great and interesting blog you have:) Come and visit my site too. http://motors.com.mm/?utm_campaign=mot_mm_lb_blog_martaste&utm_source=mot_lb_blog&utm_medium=lb_blog

gravatar

Hi!Very Informative blog you have ! It would be good if you will visit my website too.http://ads.com.mm/?
cid=4fd60e94e4b0fa6db841e33c&utm_campaign=ads_mm_lb_blog_gvisoy&utm_source=ads_lb_blog&utm_medium=lb_blog