Consumers' Obsession

.
လူတစ္ေယာက္ကို အခုအခ်ိန္ Super ၀ယ္ခဲ႔စမ္းပါဆိုရင္။ ၀ယ္ခဲ႔ပါလိမ္႔မယ္ Super Coffee Mix တစ္ထုပ္ကို။ သူခင္ဗ်ားကို ဘာမွျပန္ေမးမယ္လို႔ မထင္ဘူး။ Super Lemon Tea လား၊ Super Coffee & Me လား၊ Super ေကြကာလား တစ္ခုမွျပန္ေမးမွာ မဟုတ္တာေသခ်ာပါတယ္။
ေလဆာ ၀ယ္ခဲ႔ ပါလို႔ဆုိရင္လည္း ၀ယ္ခဲ႔ပါလိမ္႔မယ္ သြားတိုက္ေဆးတစ္ဗူး။ ဘာေလဆာလဲလို႔ ဘယ္သူကေမးမွာလဲ။ ေလဆာဆိုတာသြားတိုက္ေဆးပဲ။ သြားတိုက္ေဆးဆိုတာ ေလဆာပဲ။ အခုမွလာျပီး ေလဆာပန္းေရာင္အိပ္မက္ေတြ၊ သစ္ရိုင္းေလေပြေတြ ဘာေတြလာလုပ္လည္း No ပါ။ ဘယ္ေလာက္ပဲ ဇိမ္ခံပါ ေျပာေနလည္း မထူးျပီ။ ေလဆာကို စားသံုးသူက သြားတိုက္ေဆး ဟုတံဆိပ္ခတ္ႏွိပ္လိုက္ၾကျပီ။
ထို႔အတူ စားသံုးသူဧ။္စိတ္ထဲတြင္ မည္သို႔မွ် ေျပာင္းလဲ၍မရေအာင္ျဖစ္ရသည္က ဖူဂ်ီဆပ္ျပာခရင္မ္ ပင္။ ဖူဂ်ီဆပ္ျပာခရင္မ္သည္ စားသံုးသူဧ။္လိုအပ္ခ်က္ကို အျပည္႔အ၀နီးပါး ျဖည္႔ဆည္းေပးနုိင္ေသာ ကုန္စည္တစ္ခုပင္။ စားသံုးသူဧ။္ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ္႔မႈ႔ကို ေကာင္းေကာင္းရယူနိုင္ခဲ႔ေသာေၾကာင္႔ ဖူဂ်ီဆိုသည္မွာ အ၀တ္အစားမ်ားကို ေခ်းေညွာ္မ်ား၊ ဖားဥမ်ားအတြက္လြန္စြာအားကိုးရေသာ Powerful cream ဟုထင္မွတ္စြဲယူခဲ႔ၾကသည္။ ဖူဂ်ီကို ကေလးသူငယ္၊ လူၾကီးလူငယ္မ်ားအားလံုးက သိထားၾကသည္မွာ ဆပ္ျပာခရင္မ္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ဖူဂ်ီမွအသစ္ ထပ္မံထုတ္လုပ္လိုက္ေသာ ဆပ္ျပာေမႊးဆိုသည္ မ်ားေပၚထြက္လာခဲ႔သည္။ ဖူဂ်ီဆပ္ျပာေမႊးသည္ အလြန္ေကာင္းခ်င္ ေကာင္းေနပါလိမ္႔မည္။ သို႔ေသာ္ စားသံုးသူသည္ စိတ္ထဲတြင္ စြဲမွတ္ထားသည္က ဖူဂ်ီသည္ ဆပ္ျပာခရင္မ္သာျဖစ္ျပီး လြယ္ကူစြာျဖင္႔ ဖူဂ်ီဆပ္ျပာေမႊးဆိုသည္ကို လက္မခံနိုင္ၾကေပ။
ထို႔ေၾကာင္႔ စားသံုးသူဧ။္ စိတ္တြင္စြဲမွတ္မႈ႕ခိုင္ျမဲျခင္းကိုလည္း ကုန္စည္အသစ္တစ္မ်ိဳး ေစ်းကြက္သို႔ မတင္သြင္းမီတြင္ ထည္႔သြင္းစဥ္းစားရန္ လိုအပ္လွ်က္ရွိသည္ ဟု ထင္ျမင္ယူဆမိပါသည္။ ၄င္းမွာ အလြန္ပင္အေရးပါျပီး ဒုတိယထုတ္လုပ္လိုက္ေသာ ကုန္ပစၥည္းအမ်ိဳးအစားဧ။္အရည္အေသြး ေပၚမူတည္၍ မူလ အမ်ိဳးအစားကို အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈလည္းရွိနိုင္ပါသည္။
ထို႔အတူ မီကိုေကာ္ဖီမစ္သည္လည္းပဲ ၄င္းတို႔အသစ္ထပ္မံထုတ္လုပ္လိုက္ေသာ Gold Roast Gold သည္ေစ်းကြက္တြင္မတြင္က်ယ္ခဲ႔ေပ။ သို႔ေသာ္ Hi Tea မွာလူသိမ်ားခဲ႔သည္။ နာမည္တစ္လံုးနွင္႔ေနနိုင္ခဲ႔သည္။ လူၾကီးလူငယ္၊ ကေလးပါမက်န္ ဟိုင္းတီးဆိုလွ်င္ ျမန္မာျပည္မွ ကေလးစူပါ သရုပ္ေဆာင္ႏွင္႔ အဖြဲေၾကာ္ျငာေသာ အသင္႔ေသာက္ လက္ဖက္ရည္ထုပ္ မွန္းတန္းသိၾကသည္။ အေၾကာင္းမွာ နဂိုေပါက္ျပီးသား နာမည္ကိုအရိပ္ခို ၍ ကုန္ပစၥည္းမိတ္ဆက္ျခင္း မျပဳပဲ သီးျခားနာမည္တစ္ခုျဖင္႔ ေစ်းကြက္ကို ထိုးေဖါက္နိုင္ခဲ႔ျခင္းေၾကာင္႔သာ ျဖစ္သည္ဟု ယူဆမိပါသည္။
စားသံုးသူမ်ားအေနျဖင္႔ ကုန္ပစၥည္းဧ။္ ေၾကာ္ျငာမႈ႔အေပၚတြင္ တစ္ခါတည္း ေနရာသတ္မွတ္ေပးလိုက္ျပီးျဖစ္သည္။ A ဆိုေသာကုန္စည္သည္ သၾကားဟုဆိုလွ်င္ A ကို သၾကားဟုသာ စိတ္အစဥ္တြင္စြဲထင္နိုင္ပါသည္။ ဆြဲထင္နိုင္ေအာင္လည္း မူလအစက ေၾကာ္ျငာအားေကာင္းေကာင္းျဖင္႔ ဆြဲေဆာင္ ထားခဲ႔ေသာေၾကာင္႔ပင္။
ထို႔ေၾကာင္႔ ကုန္ပစၥည္း အသစ္တစ္မ်ိဳးအတြက္ ေစ်းကြက္မိတ္ဆက္ျခင္းတြင္္ စာသံုးသူဧ။္ အင္အားၾကီးမားလွေသာ စြဲထင္မွတ္ယူမႈ႔ကို ပယ္ရွားနိုင္ရန္အေရးၾကီးျပီ။ ကုန္ပစၥည္းဧ။္အမ်ိဳးအစား ေပၚမူတည္၍ စားသံုးသူဧ။္စိတ္အျမင္တြင္ ကြဲျပားရန္လိုအပ္သည္ ဟု ထင္ျမင္မိပါသည္။

Comments

good!!!!
ေတာ္တယ္ဗ်ာ။
thonn thonn said…
consumer မဟုတ္ဘူးလား..??

Popular posts from this blog

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး