တစ္ခါတုန္းက ဒုကၡ၊ အခုေတာ႔ ဟာသ

ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္(ငယ္ငယ္ဆိုတာ သံုးေလးႏွစ္သား ေက်ာင္းမတက္ခင္အရြယ္)က အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုကို ျပန္ျပီးအမွတ္ရမိပါတယ္။ အဲ႔ဒိတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ မႏၱေလးတိုင္း၊ ေပ်ာ္ဘြယ္ျမိဳ႕မွာ ေနတုန္းကေပါ႔။ အေဖကရန္ကုန္ကို တစ္ႏွစ္ကိုႏွစ္ၾကိမ္ေလာက္ အေၾကာင္းကိစၥတစ္ခုနဲ႔ အျမဲတမ္းသြားရတယ္။ အိမ္မွာ အဘြားရယ္၊ အေမရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ပဲက်န္ခဲ႔တာေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ေတာ္ေတာ္ဆိုးတယ္လို႔ေျပာရမယ္။ တစ္ခုခုဆိုေပကပ္ကပ္နဲ႔ ေျပာရဆိုရလည္းက်ပ္တတ္တယ္ ( အခုလည္း အဲ႔ဒိအက်င္႔က နည္းနည္းက်န္ေသးတယ္ထင္႔ပါ႔) ။

တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္႔အဘြားက လူၾကီးပီပီ ေနထိုင္မေကာင္းျဖစ္ပါေလေရာ။ ဒါနဲ႔အဘြားက အိမ္ေခါင္းရင္းဘက္ ဘုရားစင္ေရွ႕မွာ အိပ္ေနတယ္။ အေမကလည္း အဘြားကို ေ၀ယ်ာ၀စၥ ကူညီေနတာေပါ႔။ အဘြားအိပ္တဲ႔နားမွာ သြပ္ေသတၱာႏွစ္လံုးကိုထပ္ျပီး ထားတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္းခပ္ေဆာ႔ေဆာ႔ဆိုေတာ႔ ဟိုေပၚတက္ ဒီေပၚတက္လုပ္ရင္း ေသတၱာႏွစ္လံုးထပ္ထားတဲ႔အေပၚကေနခုန္ခ်ပါေလေရာ..။ ဒါနဲ႔အေမက "ဟဲ႔ ဘြားဘြားၾကီး ေနမေကာင္းလို႔အိပ္ေနတယ္ မဆူနဲ႔" လို႔ေျပာတာေပါ႔။ ဒါလည္းကၽြန္ေတာ္က မမွတ္ဘူး။ ထပ္ခုန္ခ်တာပဲ။ ဒါနဲ႔အေမကလည္းထပ္ေအာ္ရတာေပါ႔။ ဒါလည္းမရေသးဘူး ေသတၱာေပၚကိုျပန္တက္ ျပီးျပန္ခုန္ခ်တာပဲ။ သံုးခါေျမာက္လည္းက်ေရာ အေမလည္းေဒါသအထြတ္အထိပ္ထိေရာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႔ကို ထရိုက္ပါေလေရာ..။ ရိုက္တာမွ ေတာ္ေတာ္႔ကိုရိုက္တာ။ ခုန္ခုန္ျပီးေတာ႔ကို ကစားသလိုရိုက္တာ။ ေတာ္ေတာ္ေဒါသထြက္တယ္ထင္ပါရဲ႕။ အမွန္က ကၽြန္ေတာ္႔အဲ႔တုန္းက ကေလးစိတ္နဲ႔ အေတြးမွာ "ငါခုန္ခ်တာအသံျမည္တာ အသံမျမည္ေအာင္ခုန္ခ်ၾကည္႔မယ္" ဆိုျပီး ထပ္ကာ ထပ္ကာစမ္းသပ္တာပါ။ အဲ႔တုန္းကေတာ႔ ကိုယ္႔အေတြးပဲရွိျပီး လူၾကီးကလည္းမသိတာရယ္။ သိေအာင္လည္း ေျပာမျပတတ္တာရယ္ ေၾကာင္႔ အေမ႔ကိုေဒါသထြက္ေစခဲ႔တာေပါ႔။

အခုေန အသက္ၾကီးလာေတာ႔ အိမ္မွာ ကၽြန္ေတာ္႔အဘြားအေၾကာင္း သတိတရျပန္ေျပာၾကျပီဆိုရင္ အဲ႔ဒိအေၾကာင္းကျပန္ျပန္ပါလာတတ္ျပီး ရယ္စရာဟာသေလးတစ္ခုအျဖစ္ျပန္ေျပာင္း ေျပာျဖစ္တယ္။ အခုမွ ကၽြန္ေတာ္႔ အျဖစ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ကေလးအေတြးကို ျပန္ေတြးမိျပီး ျပန္ေျပာရင္ ဟာသေလးျဖစ္ခဲ႔တာေပါ႔။ ဟိုတုန္းကေတာ႔ ဒုကၡ၊ အခုေတာ႔ဟာသ ေလးတစ္ခုအျဖစ္ က်န္ခဲ႔ရပါတယ္။

(တစ္ကယ္႔ေမာင္ႏွမေတြလို အရမ္းခင္ရတဲ႔ အစ္မၾကီး ၀င္း၀င္း..http://we-angelladies.blogspot.com/ က တက္ဂ္ထားတာပါ။ ေခါင္းစဥ္ကိုၾကည္႔ျပီး ကိုယ္႔အျဖစ္ေတြကိုစဥ္းစားရင္းနဲ႔ ဒီအျဖစ္ေလးကို ျပန္ေတြးမိထားတာပါ။ ခင္မင္မႈ႕နဲ႔ သတိတရ ကၽြန္ေတာ္႔ကို တက္ဂ္တဲ႔အတြက္လည္း အစ္မ ၀င္း...ကိုလည္းေက်းဇူးအထူးပါ)

တစ္ဆက္တည္းအေနနဲ႔... ကၽြန္ေတာ္ခင္ရတဲ႔ သူငယ္ခ်င္း၊ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေတြျဖစ္တဲ႔..
သူငယ္ခ်င္း ေမာင္မ်ိဳး
ညီေလး ရွင္းသန္႔...
ညီငယ္ ခင္ေမာင္ျငိမ္း...
ညီမေလး ေခါင္ေခါင္
ညီမေလး ေရာင္ျပန္.. တို႔ကို ဆက္ျပီး တက္ဂ္လုိက္ပါတယ္။ း)



ေလစားစြာျဖင္႔...

ေက်ာ္ညိဳေသြး

Comments

Angel Win said…
မအားလပ္တဲ့ ၾကားက အခ်ိန္ေပးျပီး ဆနၵျဖည့္ေပးတဲ့အတြက္ ေမာင္ေလးဂစ္တာကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
ေရးဆိုလဲ..ေရးတာေပါ့..ေမာင္ဂစ္ေရ....

အေၾကြးေလးေတာ့မွတ္ထား...ဟုတ္ပလား....
ဟာဟ ကိုၾကီးဂစ္(စ္) ကို ခုန္ခုန္ၿပီး ရိုက္တာတဲ့။
ေပ်ာ္စရာၾကီးေနမွာေနာ္ ... ။
စမ္းသပ္မွဳေတြ လုပ္လြန္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္ လည္းငယ္ငယ္က ခဏခဏ အႏႊာခံရတယ္ဗ် ။

ေရးထားတာ ပီၿပင္တယ္ဗ်ာ .. ။

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး