ေခ်ာကလက္အက္ေဆး

ေခ်ာကလက္အက္ေဆး
gravatar

ဗ်ဴဟာ


ဗ်ဴဟာ


မ်က္ေမွာက္ေခတ္ၾကီးမွာ ႏိုင္ငံျခာတိုင္းျပည္ေတြက အတတ္ပညာေတြ ၊ နည္းပညာေတြ ၊ တကၠနစ္ေတြနဲ႔ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြ မွာ သူ႔ထက္ကိုယ္ အလ်ိဳလ်ိဳ နဲ႔ ေပၚေပါက္လာေတာ႔ ဟိုမေရာက္ ဒီမေရာက္ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး တစ္ေယာက္လည္း ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းေလး တစ္ခု ထူေထာင္မယ္လို႔ စိတ္ကူးမိတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ ဘာစီးပြားေရး လုပ္ငန္းမ်ား ထူေထာင္ရင္ ေကာင္းမလဲ ဆိုျပီး စီးပြားေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔ စာေစာင္ေတြ မဂၢဇင္းေတြ ကို လစဥ္လတိုင္း အာသာငမ္းငမ္း ဖတ္ရႈရံုတင္မက ပဲ ၊ စားသံုးသူေတြကို ဆြဲေဆာင္ ႏိုင္မယ္႔ နည္းလမ္း အသြယ္သြယ္ကိုလည္း ရွာၾကံဖန္တီး စဥ္းစား အေျဖရွာေနေတာ႔တယ္။
အဲဒီလို အေျဖရွာ သံုးသပ္ ေလ႔လာ ျပီးတဲ႔ ေနာက္ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး တစ္ေယာက္ လုပ္ငန္းတစ္ခုကို စတင္ တည္ေထာင္ လိုက္ပါေတာ႔တယ္။ လုပ္ငန္းတစ္ခု ထူေထာင္ရံုတင္ မကဘူး။ သူ႔ လုပ္ငန္း ေနာက္ကြယ္မွာ လူေတြ ထင္မထားတဲ႔ မားကတ္တင္း နည္းဗ်ဴဟာေတြ ကိုလည္း က်မ္းျပဳထားေသးရဲ႕ေလ။


ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး စဥ္းစားတာက စီးပြားေရး လုပ္ငန္း တစ္ခုမွာ မားကတ္တင္းက အဓိက ပဲ။ မားကတ္တင္း ေကာင္းရင္ လုပ္ငန္းတစ္ခုက ေအာင္ျမင္တာပဲ။ မားကတ္တင္း လုပ္ငန္းစဥ္ေတြထဲမွာတင္ ေၾကာ္ျငာကို ဆြဲေဆာင္မႈ အျပည္႔နဲ႔ လူေတြ ရင္ထဲ ေရာက္သြားရင္ ကိုယ္႔ လုပ္ငန္းရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္က လူေတြ စိတ္ထဲ စြဲသြားရင္ ေအာင္ျမင္တာပဲ မဟုတ္လား။
သူ႔လုပ္ငန္း နာမည္ ကို လူေတြ စိတ္ထဲ စြဲေအာင္ လုပ္ရမွာ ျဖစ္တဲ႔ အတြက္ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ဟာ သူေလ႔လာထားတဲ႔ ေစ်းကြက္ ခ်ဲ႕ထြင္ေရး နည္းဗ်ဴဟာေတြ ထဲ က တစ္ခုျဖစ္တဲ႔ “လူတိုင္း ဟာ ထုတ္ကုန္ ရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္ကို သိေစေရး” ဆိုတဲ႔ နည္းဗ်ဴဟာ ကို စတင္ျပီး ခင္းက်င္းေလေတာ႔တယ္။ ဒီအတြက္ေၾကာင္႔လည္း သူ႔လုပ္ငန္းက ထုတ္ကုန္ တစ္ခုျဖစ္တဲ႔ အိမ္သံုးဆား အမွတ္တံဆိပ္ ျဖစ္တဲ႔ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ဆိုတဲ႔ အမွတ္တံဆိပ္ကို  လူသိေအာင္ အရင္လုပ္ပါေတာ႔တယ္။ စစခ်င္းမွာ သူ႔ အမွတ္တံဆိပ္ကို ဘာထုတ္ကုန္ရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္ မွန္းမသိေအာင္ အရင္ လုပ္ယူတယ္။ တီဗြီခ်န္နယ္ေတြမွာ သူ႔ ရဲ႕ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” အမွတ္တံဆိပ္ စာသားကို ဇာတ္လမ္းတြဲ ေတြ ၊ တျခားေၾကာ္ျငာေတြ ရဲ႕ ေရွ႕ေတြ ေနာက္ေတြမွာ ရုတ္တရက္ ေပၚလာေအာင္ခ်ိန္သားကိုက္ျပီး ေၾကာ္ျငာေလေတာ႔တယ္။


သူ႔ရဲ႕ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” အမွတ္တံဆိပ္ဟာ အဲဒီလို လူေတြေရွ႕မွုာေပၚလာေတာ႔ လူေတြ ဟာ ဘာမွန္းညာမွန္းမသိပဲ။ “အိုး..ရွယ္ဘဲ..” “အိုး…ရွယ္ဘဲ…” ေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကတယ္။ အဲဒီ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ဟာ လူငယ္ေတြ ၾကားထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ ေခတ္စားလာတယ္။ လူငယ္ေတြဟာ တစ္ခုခု ဆို “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ဆိုတဲ႔ စကားေလးသံုးျပီး ေန႔စဥ္ စကားေတြထဲမွာ ေျပာဆို လာလိုက္ၾကတာ ဗန္းစကား တစ္ခု အေနနဲ႔ ေတာင္ တြင္က်ယ္လာသလို ရွိေတာ႔တယ္ေလ။
အဲဒီ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ဟာ ဘာမွန္း ညာမွန္းမသိပဲ ျဖစ္ေနရာကေန တစ္ေန႔ေတာ႔  လူေတြ သိေနတဲ႔ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ဟာ အိမ္သံုးဆား ေၾကာ္ျငာတာ ျဖစ္ေၾကာင္းကို လူေတြ သိလိုက္တဲ႔ အခါ လူေတြ က သိပ္ကို ေကာင္းခ်ီး ေထာပနာ ျပဳၾကေလေတာ႔တယ္။


“အိုး…ရွယ္ဘဲ ကြာ”
“အိုး…ရွယ္ဘဲ က ေတာ႔ ရွယ္ဘဲ ကြာ”
“အိုး…ရွယ္ဘဲ ကြာ တို႔ႏိုင္ငံက ေၾကာ္ျငာ နည္းေတြ ထဲမွာေတာ႔ တကယ္႔ကို ေနာက္ဆံုးေပၚ နည္း နဲ႔ ေၾကာ္ျငာသြားတာပဲ။ ကုန္ပစၥည္းကို လူေတြ ရင္ထဲစြဲေအာင္ ေၾကာ္ျငာ တာ ရွယ္ဘဲ”
အဲဒီလို လူေတြက အသိအမွတ္ျပဳ ခံရတဲ႔ အထိကို ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်တဲ႔ အိမ္သံုးဆားဟာ ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေနရာယူလာတဲ႔ အျပင္ တိုင္းသိ ျပည္သိ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” အမွတ္တံဆိပ္ အိမ္သံုးဆား ျဖစ္ခဲ႔တယ္။
ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြးဟာ ထက္ျမက္တဲ႔ လူငယ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေလေတာ႔ သူ႔ရဲ႕ လုပ္ငန္းကို ဒီမွာ တင္ ရပ္တန္႔ မေနပဲ။ “အိုး…ရွယ္ပဲ” အိမ္သံုးဆား အျပင္ “အိုး…တစ္ကယ္ပဲ” သြားၾကားထိုးတံ “အိုး…ဇြတ္ပဲ” မုတ္ဆိတ္ေမႊးညွပ္ စတာေတြကို ထပ္မံ ထုတ္လုပ္ခဲ႔တယ္ေလ။ အဲဒီ ထုတ္ကုန္ေတြကလည္း ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ရဲ႕ သူမ်ားနဲ႔ မတူတဲ႔ မဟာ႔မဟာ ဗ်ဴဟာ ေတြေၾကာင္႔ ေအာင္ျမင္မႈ သရဖူကို ေဆာင္း ႏိုင္ခဲ႔ေလေတာ႔တယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ထုတ္တဲ႔ “အိုး…” စီးရီး ထုတ္ကုန္ေတြဟာ ေစ်းကြက္ထဲမွာ အေတာ္ေလးကို ေနရာယူလိုက္တယ္။ စတိုးဆိုင္ တစ္ဆိုင္ကို ၀င္သြားၾကည္႔လိုက္တဲ႔ အခါ ။ စတိုးဆိုင္ရဲ႕ တစ္ေနရာရာကို လက္ညိွဳး ကို ရမ္းျပီး ထိုးၾကည္႔လိုက္ပါ။ အဲဒီ ပစၥည္းဟာ အိုး…စီးရီး ထုတ္ကုန္ေတြ ထဲက တစ္ခုဆိုတာ အေသ အခ်ာပဲ။ အဲဒီေလာက္ေတာင္ အိုး ေတြဟာ ေစ်းကြက္ကို ေနရာ တစ္ေနရာ ရလာခဲ႔တယ္။


ဒီလိုမ်ိဳး ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ရဲ႕ ကုမၸဏီ က ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိ ေစ်းကြက္တင္တဲ႔ အိုး…ထုတ္ကုန္ေတြ ေစ်းကြက္မွာ ေနရာ အခိုင္အမာ ရလာေတာ႔။ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး စဥ္းစားတယ္။ “ဒီလို ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေနရာရလာတဲ႔ အိုး…ထုတ္ကုန္ ေတြထဲက အဓိက ထုတ္ကုန္ ျဖစ္တဲ႔  အိုး….ရွယ္ဘဲ တံဆိပ္နဲ႔ အိမ္သံုးဆား မဟုတ္ပဲ ဆပ္ျပာမႈန္႔ ထုတ္ရင္ေကာင္းမယ္။”
အဲဒီလို စဥ္းစားတဲ႔ အတိုင္းပဲ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြးရဲ႕ ကုမၸဏီ က ေန “အိုး..ရွယ္ဘဲ” အမွတ္တံဆိပ္နဲ႔ပဲ  ဆပ္ျပာမႈန္႔ ထပ္မံထုတ္လုပ္ျပီး ၊ ေစ်းကြက္ထဲကို ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ခဲ႔တယ္။ ကုန္ပစၥည္းအသစ္တစ္ခု ထုတ္တိုင္း ထုတ္တိုင္း မွာ ေစ်းကြက္ထိုးေဖာက္တဲ႔ နည္းဗ်ဴဟာ သစ္ေတြကို အသံုးျပဳေလ႔ရွိတဲ႔ အတိုင္း ဒီတစ္ခါမွာေတာ႔ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ဟာ သူထုတ္လုပ္လိုက္တဲ႔ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” အမွတ္တံဆိပ္ ဆပ္ျပာမႈန္႔ အတြက္ ရုပ္သံ ေၾကာ္ျငာ တစ္ခုကို ရိုက္ကူးျပီး ထုတ္လႊင္႔ဖို႔ စီစဥ္တယ္။


            အဲဒီအတြက္ သူ႔ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းအတြက္ ေၾကာ္ျငာရိုက္ကူးေပးမယ္႔ ဒါရိုက္တာ ရယ္ သရုပ္ေဆာင္ေတြရယ္ကို စိတ္တိုင္းက် ေရြးခ်ယ္ေတာ႔တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ သူစိတ္တိုင္းက်တဲ႔ ေၾကာ္ျငာဒါရိုက္တာ တစ္ေယာက္ကို ရွာေတြ႕ေတာ႔တယ္။ အဲဒီ ဒါရိုက္တာ ကေတာ႔ အႏုပညာေလာကမွာ အခုမွ ၀င္ေရာက္လာတာ ျဖစ္ေပမယ္႔လည္း။ သူရိုက္လိုက္တဲ႔ ေၾကာ္ျငာေတြဟာ ပရိတ္သတ္ေတြ “ဟာ..” ခနဲ “ဟင္” ခနဲ ျဖစ္သြားျပီး ေကာင္းခ်ီးေထာပနာ ျပဳၾကရတဲ႔ အထိပါပဲ။
            သူပမဆံုး ရိုက္ကူးတဲ႔ အျခားလုပ္ငန္းတစ္ခုက အုန္းရွာလပတ္ရည္ အရသာ အင္နာဂ်ီဒရင္႔ ေၾကာ္ျငာ တစ္ခုဆိုရင္ ဒီက ေၾကာ္ျငာၾကည္႔ ပရိတ္သတ္ေတြ မ်က္စိထဲမွာ ထူးဆန္းေနတဲ႔ အတြက္ေၾကာင္႔ “သိပ္ေပါတာပဲ” လို႔ ေကာင္းခ်ီးေထာပနာ ျပဳခံရဖူးတယ္ေလ။ တကယ္တမ္းေတာ႔ ႏိုင္ငံတကာမွာ ရွိေနတဲ႔ ေၾကာ္ျငာတဲ႔ နည္းလမ္းေတြကို သံုးျပီး အင္တာေနရွင္နယ္ စတိုင္လ္ ထြင္ျပီး ရိုက္ကူးထားတာ ျဖစ္တဲ႔ အတြက္ သူ႔ရဲ႕ ေၾကာ္ျငာပံုစံကို ပရိတ္သတ္ေတြ အေနနဲ႔ ထူးဆန္းေနတာျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ႏိုင္ငံတကာမွာ ဒီလို ပံုစံေတြ ေခတ္စားေနျပီျဖစ္ေၾကာင္း ၊ မင္းသားမင္းသမီးတို႔ သီခ်င္းဆုိ ေလွ်ာက္ေျပးေနတဲ႔ ေၾကာ္ျငာေတြ ဟာ မျဖစ္သင္႔ေၾကာင္း၊ သူရိုက္တဲ႔ ေၾကာ္ျငာစတိုင္လ္မွသာ ႏိုင္ငံတကာ စံခ်ိန္မွီေၾကာင္း စသည္ျဖင္႔ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုမွာ ထည္႔သြင္းေျပာၾကားသြားခဲ႔ေသးသည္။
            အဲဒီလို ေတာ္ခ်က္က ေရွာ္ထြက္ေနသည္႔ လူငယ္ဒါရိုက္တာ ေလးဧ။္အစြမ္းေၾကာင္႔ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ထပ္မံထုတ္လုပ္ခဲ႔သည္႔ “အိုး….ရွယ္ပဲ” အမွတ္တံဆိပ္ ဆပ္ျပာမႈန္႔ ဧ။္ ေၾကာ္ျငာဇာတ္လမ္းေလး မွာ တီဗြီၾကည္႔ ပရိတ္သတ္မ်ား မ်က္စိေရွ႕ေမွာက္သို႔ ထူးဆန္းစြာ ေရာက္ရွိခဲ႔ေလသည္။



            သူဧ။္အသစ္ျဖစ္ေသာ ေၾကာ္ျငာမွာ ထူးဆန္းေလသည္။ ထိုသို႔ထူးဆန္းေသာေၾကာင္႔ပင္ ပရိတ္သတ္မ်ား ၾကားထဲတြင္ အေတာ္ပင္ ဂယက္ရိုက္ခတ္သြားခဲ႔သည္။


မိသားစု တစ္စုတြင္ျဖစ္သည္။ ညဘက္ (၇) နာရီ ကိုရီးယားရုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းတြဲ ျပသခ်ိန္အတြင္း တြင္ ရုတ္တရက္ တီဗြီစကရင္ မွာ မည္းသြားသျဖင္႔ အားလံုး ရုတ္ရုတ္သဲသဲ ျဖစ္ကုန္ၾကဧ။္ “ဟမ္ ဘာျဖစ္တာလဲဟ တီဗြီပိတ္သြားျပီ မီးအားတက္လာလို႔လား ၊ က်သြားလို႔လား ၾကည္႔ၾကစမ္းပါဦး” တစ္ေယာက္ေသာ သူက ထေအာ္ဧ။္။
“မီးအားလည္း ေကာင္းပါတယ္။ တက္လည္း မတက္၊ က်လည္း မက်ပါဘူး။  ဘာျဖစ္တာလဲမသိဘူး။”
“မွန္းစမ္း ငါၾကည္႔စမ္းမယ္။ ဒီမွာ ပါ၀ါမီးကလည္း စိမ္းေနတာပဲေလ။ မီးအားေၾကာင္႔မဟုတ္ပါဘူး။ ခ်န္နယ္ေျပာင္းၾကည္႔စမ္းမယ္။ ဟဲ႔ ရပါတယ္ဟဲ႔ ဒီမွာ ျမ၀တီ လာေနတာပဲ။ ဒီဘက္လိုင္းက ျဖစ္တာ။ မည္းေနတယ္။ လိုင္းေပ်ာက္သြားတာပါ။” ထိုသို႔ တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ႏွင္႔ တီဗြီၾကည္သူ မိသားစုမွာ ေယာက္ယက္ခတ္ေနစဥ္တြင္ တီဗြီစကရင္ တြင္ စာတန္းတစ္ခု ေပၚလာဧ။္
“အားလံုး စိတ္ပူစရာမလိုေတာ႔ပါဘူး။ မည္းေနတဲ႔ စကရင္ေတာင္ ျဖဴသြားေအာင္ ေလွ်ာ္ဖြပ္ ပစ္လိုက္ႏိုင္တယ္။” ဟူေသာ စာတန္းမွာ မည္းေနသည္႔တီဗြီစကရင္ တြင္ ေပၚလာျပီးေနာက္။
အကၤ် ီလက္ျပတ္ ၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ဇီးရိုးကြာတားႏွင္႔ ခပ္ေတာင္႔ေတာင္႔ အမ်ိဳးသမီးငယ္မွာ ႏႈတ္ခမ္းနီရဲရဲဆိုးထားသည္႔ ႏႈတ္ခမ္းကို မဟတဟ ဖြင္႔လွ်က္ ကုန္းကြကြ ပံုစံျဖင္႔…
“အိုး…ဟင္းဟင္း…အအ ရွယ္ဘဲ…အဟင္႔” ဟု တခြန္းတည္း ေရရြတ္ျပီးေနာက္…
“ဆပ္ ဆပ္ ဆပ္ ဆပ္ဆပ္ဆပ္ ဆပ္ျပာမႈန္႔ အဟင္႔” ဟု ေနာက္ခံ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ဧ။္ အသံႏွင္႔ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ဆပ္ျပာမႈန္႔ဧ။္ အမွတ္တံဆိပ္ကို ျမင္ရေလသည္။
ထိုအခ်ိန္မွသာ တီဗြီၾကည္႔သည္႔ မိသားစုမွာ သက္ျပင္းခ်ႏိုင္ေတာ႔သည္။
“ ေတာ္ေသးတာေပါ႔ကြာ တီဗြီပ်က္တာမဟုတ္လို႔”
“ေတာ္ေသးတယ္ ကိုရီးယားကား မလြတ္လို႔”
“ေပၾကီး တီဗြီပ်က္တာမဟုတ္ဘူးရား”



ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြးရဲ႕ ထူးဆန္းပါေပ႔ ဆရာတြတ္ရယ္လုိ႔ ေထာပနာျပဳရမယ္႔ ေၾကာ္ျငာေတြဟာ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေစ်းကြက္ထဲမွာ ၊ စားသံုးသူေတြၾကားထဲမွာ ေရပန္းစားလာတာေၾကာင္႔…ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး တစ္ေယာက္လည္း လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ေၾကာ္ျငာဒါရိုက္တာကို ေရြးရက်ိဳးနပ္ေလျခင္းလို႔ ပီတိေ၀ျဖာ ေနေတာ႔တယ္။ ဒီလိုနဲ႔တင္ အားမရေသးပဲ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြးဟာ သူ႔ထုတ္လုပ္တဲ႔ “အိုး…ရွယ္ဘဲ” ကို တျခားေၾကာ္ျငာပံုစံတစ္ခုနဲ႔လည္း ထပ္မံရိုက္ကူးျပီး ေၾကာ္ျငာလိုက္ေသးတယ္။ ေၾကာ္ျငာပံုကေတာ႔ ထံုးစံအတိုင္းပဲ ကိုရီးယားစီးရီး လာေနခ်ိန္မွာ တီဗြီစကရင္ က ရုတ္တရက္ မည္းသြားတယ္ေလ။ တခ်ိဳ႕တီဗြီၾကည္႔တဲ႔ သူေတြကေတာ႔ နပ္တယ္ေလ ဒါကို ေၾကာ္ျငာ ဆိုတာ သိသြားျပီ။ တခ်ိဳ႕ကဆို တီဗြီၾကည္႔တဲ႔ မိသားစု အခ်င္းခ်င္းကို ေတာင္ လွမ္းျပီး ေျပာလိုက္ေသးတယ္။
“အိုး…ရွယ္ဘဲ ေနာ္…တီဗြီပ်က္တာ မဟုတ္ဘူး ေနာ္” …ဆိုျပီးေတာ႔ေပါ႔။
ဒါေပမယ္႔ အခုတခါ က်ေတာ႔ သူတို႔လည္း အေၾကာင္ရိုက္ခံလိုက္ရတယ္။ ဘယ္ရမလဲ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး အထူးစိတ္ကူးျပီး နာမည္ေက်ာ္ ေၾကာ္ျငာဒါရိုက္တာရိုက္ထားတဲ႔ ေၾကာ္ျငာေပပဲေလ။
တီဗြီ စကရင္က ရုတ္တရက္ ပိတ္သြားျပီးေနာက္ ေနာက္ခံစကားသံေတြ ထြက္လာတာကို တီဗြီၾကည္႔ ပရိတ္သတ္ေတြ ၾကားလိုက္ရေတာ႔တယ္။



မ - အိုး…ေမာင္ကလည္း  အရမ္းဆိုးတာပဲ…ေနပါဦးဆို အဲဒါၾကီးကို ေၾကာက္တယ္။ ေမာင္သိပ္ကဲတာပဲ… ကြာ
က်ား - ခ်စ္လို႔ပါ ခ်စ္ရယ္…
မ - ကဲ …ၾကည္႔လူဆိုး
ဟာ…အမ်ားၾကီးပဲ ေပကုန္ပီ
က်ား - အခ်စ္ရယ္ ဘာထူးဆန္းလုိ႔လဲ…ကိုယ္ခၽြတ္ေပးမွာေပါ႔..
မ - ဂယ္လား ကို ဟင္႔ ကို..ဂယ္ ခၽြတ္ေပးမွာလား ဒါဆိုလည္း ခၽြတ္ခၽြတ္ ေသခ်ာခၽြတ္ေပးေနာ္ ကို ဟင္႔
ထို႔ေနာက္ ေခတၱမွ် အသံတိတ္သြားျပီး ဒုတ္ဒုတ္ဒုတ္ဒုတ္ ဟူေသာ Heart Beat သံမ်ား ဆူညံလာျပီးေနာက္  မိန္းကေလး အသံေပၚလာျပန္ေတာ႔သည္။ ၄င္းကား…
“အိုး…ရွယ္ဘဲ…ကိုရယ္ ရွယ္ပဲ…” ဟု ညဳတုတု ျဖင္႔ တိုးညွင္းညွင္း ေအာ္လိုက္သံျဖစ္သည္။
ထိုအသံမ်ားသာၾကားေနရေသာ ေၾကာင္႔ ကုိရီးယား ကားၾကည္႔ေနၾကေသာ တခ်ိဳ႕ မိန္းကေလးမ်ားမွာ ေနာက္ခံအသံမ်ားေၾကာင္႔ တီဗြီဆက္မၾကည္႔ရဲ ပဲ အိမ္ခန္းထဲ ၀င္ေျပးသြားကာ ကတုန္ကယင္ျဖစ္ေနၾကေတာ႔သည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ မည္းေနသည္႔ တီဗြီစကရင္ေပ်ာက္သြားျပီး တိုတိုက်ပ္က်ပ္ မ်ား ၀တ္ထားသည္႔ အမ်ိဳးသမီးငယ္ ေပၚလာျပီး
“ကိုကို ခၽြတ္ေပးတာ ငြင္းငြင္း” ဟူေသာ အသံကိုျပဳလွ်က္ မ်က္လံုးေမွး ၊ ႏႈတ္ခမ္းဟ ၊ ေခါင္းေမာ႔ ၊ ရင္ေကာ႔ ခါးကုန္း ျပီး မိန္းမ၀တ္စြပ္က်ယ္ ေလးကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင္႔ ကိုင္၍ ေျပာသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရေလသည္။



ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ဧ။္ “အိုး..ရွယ္ပဲ” ေၾကာ္ျငာ တမဟုတ္ခ်င္း ေပါက္သြားျပီး ၊ ေစ်းကြက္အတြင္းတြင္လည္း ထုတ္လုပ္သည္႔ ကုန္ပစၥည္းမ်ားမွာ အလြန္ပင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔အားေကာင္းစြာျဖင္႔ ေရာက္ရွိၾကေလရာ ကုမၸဏီလည္း အေတာ္ပင္ အျမတ္အစြန္းက်န္ေသာ ကုမၸဏီ တစ္ခုအျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိလာျပီး ေစ်းကြက္အတြင္းတြင္လည္း ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ဧ။္ ကုမၸဏီမွ ထုတ္လုပ္ ေသာ ထုတ္ကုန္ ပစၥည္း ေပါင္း ရွစ္ဆယ္႔ေျခာက္ခု ၀န္းက်င္သို႔ ေရာက္ရွိခဲ႔ျပီ ျဖစ္သည္။
ေက်ာ္ညိဳေသြး ကား သူဧ။္ ကုမၸဏီမွ ကုန္စည္ အမ်ိဳးအစား တစ္ခုကို တံဆိပ္ ေလးငါးခုေလာက္ ျဖင္႔ ျဖန္႔ခ်ိရာ ေစ်းကြက္အတြင္းမွာပင္ ၄င္းဧ။္ ကုမၸဏီမွ ထုတ္လုပ္ေသာ ဆပ္ျပာမႈန္႔အမ်ိဳးေပါင္း ဆယ္႔ငါးမ်ိဳး ခန္႔ ရွိေလေတာ႔ သည္။


“စီးပြားေရး လုပ္တယ္ဆိုတာ အကြက္ျမင္ရတယ္။ အမွတ္တံဆိပ္ တစ္ခု နာမည္ က်သြားေတာ႔မယ္လို႔ အလားအလာရွိရင္ ေၾကာ္ျငာကို ေပါက္ကရ ေလးဆယ္ ရိုက္ျပီး လူေတြကို ဆြဲေဆာင္ရတယ္ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္လည္း ေနာက္ထပ္ တံဆိပ္တစ္ခုနဲ႔ အဲဒီ ထုတ္ကုန္ကိုပဲ ေျပာင္းျပီးေတာ႔ ထုတ္ ဒါဆိုရင္ စားသံုးသူေတြ မ်က္စိလည္သြားမယ္။ ေစ်းကြက္ထဲမွာ ကိုယ္႔ကုမၸဏီက ထုတ္တဲ႔ အမွတ္တံဆိပ္ေတြပဲ ဦးေဆာင္ျပီး စားသံုးသူေတြ ေရြးခ်ယ္ရ ခက္ေအာင္လုပ္တာ က ေနာက္ဆံုးေပၚ ေစ်းကြက္ ခ်ဲ႕ထြင္နည္းပဲ” လို႔ ေက်ာ္ညိဳေသြး ေတြးတယ္။ ေတြးတဲ႔ အတုိုင္းပဲ လုပ္တာေၾကာင္႔ ေက်ာ္ညိဳေသြးရဲ႕ ထုတ္ကုန္ေတြက ေစ်းကြက္ထဲမွာ ကေလးက အစ ေခြးအဆံုး သိလာခဲ႔ရတာပဲေလ။
ေနာက္ျပီးေတာ႔ ေက်ာ္ညိဳေသြး ေတြးတာက ေစ်းကြက္မွာ ကိုယ္႔ ကုန္ပစၥည္း ကို လူသိမ်ားဖို႔ပဲလိုတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ မားကက္တင္း ကိုပဲ ေဇာက္ခ်ျပီး လုပ္တယ္။ အဓိက က မားကက္တင္းပဲေလ။ မားကက္တင္း နည္းဗ်ဴဟာေကာင္းျပီဆို ေစ်းကြက္ကို လႊမ္းမိုးႏိုင္မယ္လို႔ ထင္တယ္ေလ။ ဒါေၾကာင္႔ မားကက္တင္းေတြကို သူ႔ရဲ႕ ကုမၸဏီ မွာ လူေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ ခန္႔ျပီး အလုပ္လုပ္ေစတယ္။


ဒါေပမယ္႔ လည္းေလ ေပါ႔ေလ စီးပြားေရး လုပ္တာဟာ လုပ္တိုင္းလည္း အဆင္ေျပတာမွ မဟုတ္ပဲ။ ဒီေလာက္ေတာင္ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး တစ္ေယာက္ ၾကိဳးစားျပီး ဗ်ဴဟာေျမာက္တဲ႔ နည္းလမ္းေတြနဲ႔ ေစ်းကြက္ခ်ဲ႕ထြင္ခဲ႔ေပမယ္႔။ တျခားျပိဳင္ဘက္ ကုမၸဏီ ေတြကလည္း ေပၚလာေခ်ေတာ႔ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းေတြ ေစ်းကြက္ထဲမွာ နည္းနည္း ေအာက္လာတာကို စစ္တမ္းေတြ အရ ေတြ႕ရတယ္ေလ။ စားသံုးသူေတြ အေနနဲ႔ ကလည္း သူ႔ထုတ္ကုန္ေတြကို စိတ္၀င္စားမႈ ေလ်ာ႔ပါးလာျပီး ၊ တျခား ကုန္ပစၥည္းေတြကို စိတ္၀င္တစား ျဖစ္ေနၾကတယ္ေလ။ တျခားကုန္ပစၥည္းေတြကို လူေတြ စိတ္၀င္စားၾကတာလည္း မေျပာနဲ႔ေလ။ ေစ်းကြက္အျပိဳင္အဆိုင္ ျဖစ္ေနၾကတဲ႔ ေခတ္မွာ ။ ယခင္ကလို ေစ်းကြက္မွာ ေရြးခ်ယ္ခြင္႔နည္းတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကုန္ပစၥည္း အမယ္ တစ္မ်ိဳးတည္းကို ေရြးခ်ယ္ျပီး ၀ယ္သံုးေနရတဲ႔ အခါလည္းမဟုတ္ေတာ႔ဘူးေလ။ ဒါေၾကာင္႔လည္း အိုး…စီးရီး ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ နဲ႔ တစ္ကုမၸဏီတည္း ထုတ္တဲ႔ ကုန္ပစၥည္းေတြဟာ တျဖည္းျဖည္း နာမည္ က်လာတယ္ေလ။ လူေတြရဲ႕ စိတ္ပါ၀င္စားမႈ ကလည္း က်ဆင္းလာခဲ႔တယ္။ ဒါေၾကာင္႔လည္း ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး တစ္ေယာက္ တီထြင္ၾကံဆ နည္းလမ္းရ ဆိုတဲ႔ အတိုင္း ေစ်းကြက္မွာ သူ႔ကုန္ပစၥည္းေတြ ကို လူေတြ ျပန္ျပီး စိတ္၀င္စားမႈ ရရွိလာဖို႔အတြက္ ၾကိဳးစားေတာ႔တယ္။


သူ႔ရဲ႕ ေအာင္ျမင္ခဲ႔တဲ႔ ေခါက္ရိုးက်ိဳး နည္းဗ်ဴဟာအတိုင္း ရုပ္သံေၾကာ္ျငာနဲ႔ပဲ ဆြဲေဆာင္ဖို႔အတြက္ ၾကံစည္ျပန္တယ္။ ဒါေပမယ္႔ အသစ္ျဖစ္ရမယ္။ ကုန္ပစၥည္းေၾကာ္ျငာအတြက္ သူစဥ္းစားတာက စကၠန္႔ေပါင္း သံုးေထာင္ ငါးရာ ေလးဆယ္ အၾကာမွာ အင္မတန္႔ အင္မတန္ ေကာင္းတဲ႔ ေၾကာ္ျငာအတြက္ စူပါ စိတ္ကူး တစ္ခုကို ရရွိလိုက္ေတာ႔တယ္။
ဒီလိုရွိတယ္ေလ လူေတြ ဆိုတာ တစ္ကယ္တမ္း ေတာ႔ အေပၚယံ ေတြကို သိပ္ျပီး စိတ္၀င္တစား ျဖစ္တတ္ၾကတာ ကလား ။ အလွဴေတြ မွာပဲၾကည္႔ သားသားနားနား ၀တ္စား သြားၾကရင္ ခရီးဦးၾကိဳျပဳမယ္႔ သူနဲ႔ ၊ ေနရာ ထိုင္ခင္းေပး လမ္းညႊန္ျပၾကတဲ႔ သူနဲ႔ ေလ။ စုတ္စုတ္ျပတ္ျပတ္မ်ား ၀တ္ဆင္ သြားၾကည္႔ပါလား ကိုယ္႔ကို မေကာင္းတတ္ တဲ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔၊ တခ်ိဳ႕ဆို မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ ေတာင္ ေဆာင္တတ္ၾကေသးရဲ႕ေလ။ အဲဒီေတာ႔ အေပၚယံ အေဆာင္ အေယာင္က အေရးအၾကီးဆံုးပဲေလ။
အဲဒီေတာ႔ သူ႔ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းေတြကို အေပၚယံ ထုပ္တဲ႔ ပါကင္ေတြ ကို ပိုျပီးလွပျပီး ထင္လင္းေစမယ္႔ ပစၥည္းေတြနဲ႔ထုပ္ပိုး ျပင္ဆင္ေစတယ္။ ဘယ္လိုပစၥည္းျဖစ္ပါေစ လူေတြအေနနဲ႔ လွလွပပဆိုရင္ လိုခ်င္၀ယ္ခ်င္ၾကတာပဲ မဟုတ္လား။ ျပီးေတာ႔ အဲဒီလို လွလွပပ နဲ႔ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ လုပ္ထားျပီး လုပ္ထားေၾကာင္းကိုလည္း သိသာထင္ရွားေအာင္ အဲဒါေတြကို HIGH LIGHT ေပးျပီးေၾကာ္ျငာရမယ္လို႔ ေတြးတယ္။


အေတြးကို အေကာင္အထည္ေဖာ္တဲ႔ အေနနဲ႔ ေမာင္ေက်ာ္ညိဳေသြး တစ္ေယာက္ သူ႔ရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္ ကုန္ပစၥည္းေတြ အတြက္ ေၾကာ္ျငာရုပ္သံေတြကို ဖန္တီးျပန္ေတာ႔တယ္။ ဒီတစ္ခါမွာေတာ႔ ယခင္ေၾကာ္ျငာေတြ နဲ႔ မတူပဲ ကြာျခားတာကေတာ႔ ကုန္ပစၥည္း ေကာင္းေၾကာင္းကို မေၾကာ္ျငာေတာ႔ပဲ။ သူ႔ကုန္ပစၥည္းေတြကို ထုပ္ပိုးထားတဲ႔ အထုပ္အပိုး ပါကင္ေတြဟာ ဘယ္ႏိုင္ငံက မွာယူ တင္သြင္းျပီး ဘယ္ႏွစ္ထပ္ ထုပ္ပိုးထားတာ ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ဘယ္လို အိမ္သံုးဆားဗူးဟာျဖင္႕ ဘယ္လို အဖံုးေလးနဲ႔ ဖံုး ထားတာျဖစ္ျပီး ၊ အဲဒီအဖံုးေတြဟာ ဘယ္လို ပလပ္စတစ္ အမ်ိဳးအစား နဲ႔ ျပဳလုပ္ထားျပီး ၊ ပါကင္ကလည္း ဘယ္လိုလံုျခံဳေၾကာင္း တင္ျပထားတဲ႔ ေၾကာ္ျငာတိုေလး တစ္ခုကို ထပ္မံျပီး ရုပ္သံစီးရီးေတြ ၾကားထဲမွာ ေၾကာ္ျငာဖို႕ ျပင္ဆင္ေန ေတာ႔တယ္။


“အေနအထား က မိုက္တယ္ေနာ္”
“အဟုတ္လား”
“အင္းအဟုတ္ပဲ ရြဲမေနဘူး သိပ္ေတာင္႔တယ္”
“ဒီလိုပဲ ျဖစ္ရမယ္ေလ ဒါအမွန္ပဲေပါ႔”
“ဟုတ္တယ္…ျမင္တာနဲ႔ ေဖါက္ၾကည္႔ခ်င္လာျပီ”
“ဟင္းဟင္း ပါကင္ ေသခ်ာျပီးသားပါ”
“အင္း.. ကိုယ္က ပါကင္ဆို ပါကင္ပဲ ေဖာက္ျပီးသား ဘယ္ေတာ႔မွ မဆြဲဘူး”
“အင္း အထဲမွာလည္း သန္႔ျပီးသားပဲ ပိုးမႊားကင္းတယ္။”
အဲဒီလို ေယာက္်ားနဲ႔ မိန္းမ စကားအျပန္အလွန္ေျပာၾကတာေတြ ျပီးေတာ႔မွ ေယာက္်ားနဲ႔ မိန္းမ ႏွစ္ေယာက္လံုး ေရွ႕တည္႔တည္႔ၾကည္႔ျပီး
“အိုး…အရွည္ၾကီး ကပ္စီးႏွဲ” လို႔ Sexy သံနဲ႔ ေရရြတ္လိုက္ေတာ႔တယ္။
တီဗြီေၾကာ္ျငာ Sample ေလးကို ၾကည္႔ျပီး သူ႔ အုန္းခရီေရးရွင္း နဲ႔ ဖန္တီးရိုက္ကူးထားတာ ကို တခစ္ခစ္သေဘာက်ေနေတာ႔တယ္။ ျပီးေတာ႔ သူ႔ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးထြက္တဲ႔ မားကက္တင္း နည္းဗ်ဴဟာကိုလည္း သူကိုယ္တိုင္ နာမည္ေပး ကင္ပြန္းတပ္လိုက္တယ္။


“အခြံဗ်ဴဟာ” 




ေက်ာ္ညိဳေသြး