မိုးေတြရြာေနတုန္း

မိုးေတြရြာေနတုန္း ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေမြးခဲ႔
အေဖ ကားငွားမရ မိုးၾကီးလို႔ကားသမားေတြကမလိုက္
အေမ႔ဗိုက္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္လည္းမြန္းက်ပ္ေနျပီ။
ကၽြန္ေတာ္႔ေၾကာင္႔အေမလည္း မြန္းက်ပ္ေနျပီ။
အဲ႔ဒီ႔သိဟ္ရာသီမွာ...
ဒီလိုအျဖစ္ေတြဆို မဂၤလာယူ အကူအညီေပးတတ္တဲ႔
အႏၵိယသားလည္း
ေပၚေပါက္ခဲ႔တယ္။

မိုးေတြရြာတိုင္း....
မိုးရာသီေရာက္တိုင္း
စီစဥ္တက် အေဖက ေျပာျပတယ္
ကၽြန္ေတာ္ေမြးဖြားရာ ေဒသနဲ႔ အျဖစ္ေတြကို။

အဲ႔ဒီ႔တုန္းကေခတ္ေတြကိုေပါ႔။
အဲ႔ဒီ႕တုန္းက စံနစ္ေတြကိုေပါ႔
အဲ႔ဒီ႔တုန္းက အျဖစ္ေတြကိုေပါ႔။

မိုးေတြရြာေနစဥ္....
မိုးေတြရြာေနတုန္း
မိုးေနရြာေနခဲ႔တုန္းက
ကၽြန္ေတာ္႔အသက္တည္ရာေဒသကိုကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိ
ေခတ္နဲ႔စံနစ္နဲ႔ နည္းပညာနဲ႔ အေထာက္အကူေတြယူျပီး
ခဏခဏ ေရာက္ခဲ႔။
တစ္ကယ္႔တစ္ကယ္က အိပ္မက္ေတြထဲမွာ ေလယာဥ္ပ်ံၾကီးစီးလို႔
သူစိမ္းေတြၾကားမွာတဲ႔။

မိုးရာသီေရာက္တိုင္း...
ေႏြးေႏြးေထြးေထြးသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စကားေႏြးေႏြးေတြေျပာရင္း
ဇာတိခ်က္ျမဳပ္ေတြအေၾကာင္းေရာက္လာရင္
ဆက္ဖို႕စကားေတြေတာင္ ငုပ္ငုပ္သြားခဲ႔။

တစ္ရြာမေျပာင္းသူေကာင္းမျဖစ္တဲ႔လားအေမ...
ဒါေတြေျပာရင္ ေဒါေတြပါမယ္ေလ
ဟင္႔အင္း ဟင္႔အင္း...
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကိုယ္႔ျပည္ကိုယ္႔ရြာကို ပစ္ေျပးခ်င္တဲ႔
သူရဲေဘာေၾကာင္တဲ႔သူေတာ႔မဟုတ္ပါဘူး အေမ နဲ႔ အေဖ။

ဟိုလူၾကီးေျပာတဲ႔စကားေလ
ကိုယ္႔ရြာမွာပဲေနရမယ္ဆိုတာေလ
ဟုတ္သင္႔သေလာက္ေတာ႔ဟုတ္ပါရဲ႕
မွန္သင္႔သေလာက္ေတာ႔မွန္ပါရဲ႕။
ဟုတ္တိုင္းမွန္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္က အလြမ္းမတတ္ရေတာ႔ဘူးလား
ဓါတ္ပံုေတြၾကည္႔ျပီးလြမ္း
ဘိုးလ္တံကိုင္ျပီး တမ္းတရတဲ႔ ေခတ္မွမဟုတ္ပဲေလ
ေနာ…အေမ..ေနာ…အေမ…ေနာ။

ေဟာ...
မိုးေတြရြာေနျပီေလ...
မိုးသံေတြနဲ႔မို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္သေလာက္
အေဖနဲ႔အေမ ၾကားေလာက္ပါ႔မလား
ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲက စကားေတြဆို ပိုလို႔ေတာင္
ၾကားမယ္မထင္ဘူး။
မိုးေတြကရြာေနတုန္း
မိုးေတြၾကားမွာလည္း ရြာေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေလ။

ေက်ာ္ညိဳေသြး

Comments

puluque said…
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကိုယ္႔ျပည္ကိုယ္႔ရြာကို ပစ္ေျပးခ်င္တဲ႔
သူရဲေဘာေၾကာင္တဲ႔သူေတာ႔မဟုတ္ပါဘူး အေမ နဲ႔ အေဖ။
ဘာကိုဆုိလိုတာပါလိမ့္...အလုပ္ထြက္လုပ္တဲ့ သူေတြကို ဆိုလိုတာလား...ဒါမွမဟုတ္... ?????????

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး