ဆုေတာင္းစကား



ဆုေတာင္းစကား


မေနာက္ပါနဲ႔ အစ္ကို
၀င္႔ၾကြားတဲ႔ သဇင္ေတြ ကို လည္း အျပစ္မဆို
ေၾကြသြားတဲ႔ ခေရေတြ အတြက္ စာနာျခင္းေတးသံေတြ
ပါးလိုက္ပါရဲ႕။
ဒီလိုေတာ႔ မေနာက္ပါနဲ႔ အစ္ကို။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ သစ္ပင္ ပန္းမာလ္ေတြကို
စိုက္ပ်ိဳးခ်င္သူ သက္သက္
အပင္ၾကီးဖို႔ အသီးလွဖို႔ မရည္ရြယ္
အားလံုးေသာ သစ္ပင္ေတြ
ဘယ္လိုဖူးပြင္႔ၾကပံု
ဘယ္လိုစိမ္းလန္းၾကပံု
ေငးေမာေနဆဲေပါ႔။
မေနာက္ပါနဲ႔ အစ္ကို။

ဟုတ္တယ္..။
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေရာင္းေကာ႔ဒ္ ေရာ႔ခ္အင္ရိုး သီခ်င္းေလး
ညွပ္ဖိနပ္ကေလး တစ္ရံ နဲ႔ ခုန္ေပါက္ေျပးလႊား လမ္းမွာ
မေတာ္တဲ႔ ဖိနပ္ေတြလည္း မစီးခ်င္။
ေျခရာၾကီးတဲ႔ သူဟာ ဖိနပ္ၾကီးၾကီးစီးရမွာပဲ
အခုေတာ႔ မေနာက္ပါနဲ႔အစ္ကို။

အစ္ကို သိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္တုန္းက နာမည္အမွန္ ေျပာဖူးလို႔လဲ
ဒါေပမယ္႔…
ကၽြန္ေတာ္ နာမည္ မေျပာင္းေတာ႔ဘူး အစ္ကို။

မေနာက္ပါနဲ႔ အစ္ကို
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဂစ္တာသံေတြနဲ႔လည္း ၾကြက္မေျခာက္ခဲ႔ဘူး။
အစ္ကို သိေနတဲ႔ လမ္းမွာ ၾကြက္ေတြဟာ ေပါလြန္း
နံရံေပၚက ေၾကာင္ရုပ္ကေလးေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ေျဖရာပါ
ဒီလိုေတာ႔ မေနာက္ပါနဲ႔ အစ္ကို။

ရိုးရိုးသားသားပဲေျပာပါမယ္
ကၽြန္ေတာ္႔ တစ္ကိုယ္စာ ေပ်ာ္ဖို႔အတြက္ေတာ႔
ေက်ာင္းမတက္ခ်င္ေသးဘူး အစ္ကို
အစ္ကို ေပ်ာ္မယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္ ဂ်ိဳကာလို ၀တ္ပါ႔မယ္။
ကမၻာၾကီးျငိမ္းခ်မ္းဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္သာ ရူးသြားပါရေစေလ။

သစ္ပင္ေတြ စိမ္းလန္းတာကို
ဒီလိုေတာ႔ မေနာက္လိုက္ပါနဲ႔ အစ္ကို။


ေက်ာ္ညိဳေသြး

Comments

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး