သူမ

သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းဆိုေသာ ေနရာကိုပိုင္ဆိုင္ထားသည္။
သူမသည္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူ၏ အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းဆိုေသာ ေနရာကို ပိုင္ဆိုင္ထားသည္။
သူမသည္ လူတစ္ေယာက္၏ ခ်စ္သူဟူေသာေနရာကို ပိုင္ဆိုင္ထားသည္။

သူမသည္ ဤလူသားသံုးေယာက္၏ ေလးစားအားက်ၿခင္း ႏွင့္ အထင္ၾကီးၿမတ္ႏိုးၿခင္းတို႕ကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ထားသည္။
သို႕ေသာ္ …
သူမသည္ သူမ၏ အတၱေတြကိုသာ သူမပိုင္သည္ဟု အတၱဆန္စြာေၿပာဆိုေလ့ရွိေသာ ႏူးညံ့သည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ၿဖစ္သည္။
သူမသည္ ေလာကၾကီး၏ တစ္ေကာင္ၾကြက္ဆိုေသာ အမည္သညာကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ထားၿပန္သည္။

တစ္ခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူ၏ မိတ္ဆက္ေပးမႈေၾကာင့္ သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ သိခြင့္ရခဲ့သည္။
ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူ၏ စကားလံုးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ သူမ၏အမည္ လႊမ္းမိုးပါဝင္ခဲ့သည္။
ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူေၿပာေလ့ရွိသည့္ ပံုၿပင္ဆန္ဆန္ၿဖစ္ရပ္မွန္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားသည္ သူမႏွင့္သာ သက္ဆိုင္ေနခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ထံသို႕ေရာက္ရွိမလာခဲ့ဖူးေသာ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူ၏ အထင္ၾကီးေလးစားမႈ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို သူမထံ၌ေတြ႕ရေသာအခါ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ အၾကီးအက်ယ္မနာလိုစရာ လူတစ္ေယာက္ၿဖစ္လာခဲ့သည္။

သူမကိုေတြ႕ေသာအခါ ပကတိေအးေဆးတည္ၾကည္ၿခင္းတစ္ဝက္ ႏွင့္ ႏူးညံ့ၿခင္းတစ္ဝက္တို႕ ေရာစပ္ထားသည့္ သူမမ်က္ႏွာေၿပေလ်ာ့ေလ်ာ့ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္၏ အစာမေၾကမႈတို႕ ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္ လြင့္ေပ်ာက္ခဲ့ရသည္။ သူမ ပကတိရိုးရွင္းလြန္းပါသည္ ။

သူမႏွင့္ ခင္မင္လာသည္ႏွင့္အမွ် ကၽြန္ေတာ့္စိတ္တြင္းမွ မာနၿဖင့္ခက္ထန္ေနတတ္ေသာ မိန္းမဟူသည့္ေနရာမွ ေအးေဆးတည္ၿငိမ္၍ ႏူးညံ့ေသာမိန္းမဟူသည့္ ေနရာသို႕ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ မသိလိုက္စြာ ေၿပာင္းလဲေပးခဲ့မိသည္ ။ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူႏွင့္ ရြယ္တူသူမအား ညီမေလးဟု ဘာေၾကာင့္မေခၚမိမွန္း ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ မသိခဲ့ေခ်။

သူမေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူအား ကၽြန္ေတာ္နည္းလမ္းမွန္စြာ ခ်စ္လာတတ္ခဲ့သည္။ တစ္ခ်ိန္က ခ်စ္ၿခင္းကိုသာ စာဖြဲ႕တတ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမေၾကာင့္ ဘဝကိုပါစာဖြဲ႕တတ္လာခဲ့သည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္အခ်ိန္ေႏွာင္းခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူ၏ အေၾကာင္းၿပခ်က္မရွိ ေအးစက္ၿခင္းအား ကၽြန္ေတာ္နင့္သီးစြာ ခံစားခဲ့ရသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ ကၽြန္ေတာ့္အား ခ်စ္သူဘက္ကအလိုမရွိေသာအခါ သူမႏွင့္ခင္မင္ခြင့္ကိုပါ ရပ္စဲပစ္လိုက္ႏိုင္သည္ဟူသည့္ သူမ၏စကားတို႕ကို ကၽြန္ေတာ္ၾကားေယာင္မိေသာအခါ ထိတ္လန္႕တုန္လႈပ္စြာ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကပင္စ၍ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူအား အဆက္အသြယ္ၿဖတ္ခဲ့လိုက္သည္။ ထို႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူ ဝမ္းနည္းမည္မဟုတ္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္သိခဲ့သလို သူမလည္းေဝဖန္ေၿပာဆိုၿခင္းကင္းခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ဦး၏ ခ်စ္ၿခင္းအား စစ္မွန္ၿခင္း ေလးနက္ၿခင္းကင္းသည္ဟု သူမထင္ၿမင္ခဲ့ဖူးေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္မည္သို႕ပင္ ၿငင္းဆန္သည္ၿဖစ္ေစ သူမအၿမင္မွန္ခဲ့ပါသည္။ သူမႏွင့္ဆက္လက္ခင္မင္ရမည့္ အခြင့္အေရးအား ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ႏွင့္လဲမိခဲ့သည့္ ကၽြန္ေတာ့္ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ မွားသည္မွန္သည္ ကၽြန္ေတာ္မစဥ္းစားခ်င္ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူထံမွ မရႏိုင္သည့္ ေလးနက္မႈအခ်ိဳ႕ကို သူမဆီက ကၽြန္ေတာ္နားေထာင္ေနလိုေသးသည္။

သူမခ်စ္သူအေပၚ မည္မွ်ခ်စ္ေၾကာင္း သူမ မည္မွ်ေလးနက္ေၾကာင္း ေၿပာၿပသည့္အခါ ကၽြန္ေတာ္ သူမ၏အခ်စ္ကို ေလးစားမိသလို သူမ၏ခ်စ္ၿခင္းခံလူတစ္ေယာက္၏ ဘဝကိုတိတ္တခိုးအားက်ခဲ့ဖူးသည္။ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ အခ်စ္အေပၚခံယူခ်က္အား မလိုလားစြာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ရႈံ႕ခ်သည့္အခါ ကၽြန္ေတာ္ခံၿပင္းစြာနားေထာင္ခဲ့ရၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသိၿမင္လာခဲ့ရသည္။ သူမ၏ အခ်စ္အေပၚအၿမင္ႏွင့္ ဘဝခံယူခ်က္တို႕အား အားက်စြာနားေထာင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေၿပာင္းလဲရန္ ၾကိဳးစားလာၿဖစ္ခဲ့သည္။ အခ်စ္ေရးႏွင့္ပတ္သတ္ၿပီး ဖ်တ္ဖ်တ္လူးတတ္ေသးေသာ ကၽြန္ေတာ့္အား သူမ၏စကားလံုးမ်ားကတည္ၿငိမ္လာေစခဲ့သည္။ သူမ၏ စကားလံုးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ့္၏ ဘဝခံယူခ်က္တို႕အား ေလးနက္ေစခဲ့သည္။ သူမအား မိခင္စိတ္ရွိေသာမိန္းမ ဟု ကၽြန္ေတာ္ေၿပာေသာအခါ သူမလြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ရယ္ေမာခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမ၏ မရွိခဲ့ဖူးေသးေသာ ေယာက်ာ္းေလးသူငယ္ခ်င္းေနရာသို႕ ေရာက္ေနၿပီၿဖစ္ခဲ့မွန္း ထိုအခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ မသိခဲ့ေသး။

သနပ္ခါးလူးရသည္ကို မႏွစ္ၿခိဳက္ေသာသူမ ၊ မ်က္ႏွာကို အၿမဲလိုေၿပာင္ရွင္းရွင္းေလးထားတတ္ေသာ သူမက သေဘာၤေရာင္ခပ္ႏုႏုေလးေၿပးေသာ ပါးနီၿဖင့္ အခ်ိဳးက် ေၿပၿပစ္စြာ ၿခယ္သတတ္ေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္အံ့ၾသစြာ ေငးၾကည့္ခဲ့ရဖူးသည္။ သူမ၏ တည္ၿငိမ္ေသာအလွ၌ ညိွဳ႕ဓါတ္တစ္မ်ိဳးကိန္းဝပ္ေနၿခင္းအား ကၽြန္ေတာ္အတၱၾကီးစြာေဖ်ာက္ပစ္ခ်င္မိ၏ ။ အသီးအရြက္မၾကိဳက္ေသာ သူမ၏ အသားအေရ စိုၿပည္လွပၿခင္းကို ကၽြန္ေတာ္လက္မခံ၍ မရ ။ ႏြားႏို႕ႏွင့္ပူတင္းကိုစြဲစြဲၿမဲၿမဲစားေသာ သူမ၏ ခႏၶာကိုယ္ ဘာေၾကာင့္သြယ္လ်ေနမွန္း ကၽြန္ေတာ္ မခန္႕မွန္းတတ္။ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္စိေရွ႕တြင္ မိန္းကေလးမ်ား ဇီးထုပ္စားသည္ကိုၿမင္တိုင္း မိန္းမ မဆန္စြာ ဇီးထုပ္မၾကိဳက္သည့္ သူမကို သတိရမိသည္။

သူမကိုယ္သူမ Romantics မဆန္ဘူးဟု ေၿပာေလ့ရွိေသာ သူမသည္ အခ်စ္အေၾကာင္းဖြဲ႕ႏြဲ႕ေသာ အက္ေဆးမ်ားကို ပိုင္ႏိုင္စြာ ေရးသားတတ္ေနသည္။ ဂစ္တာတစ္လက္ကိုင္ၿပီး ကၽြမ္းက်င္စြာတီးခတ္ၿပႏိုင္ေသာ သူမကိုကၽြန္ေတာ္အံ့ၾသမဆံုး ၿဖစ္ရသည္။ အသံတိုးတိုးေလးၿဖင့္ ညင္သာစြာေၿပာဆိုေလ့ရွိေသာ သူမက Diana rose ၏ when you tell me that u love me သီခ်င္းအား အထစ္အေငါ့မရွိ ေလယူေလသိမ္းအတက္အက်မွန္ကန္စြာ ဆိုၿပသြားႏိုင္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္မယံုတဝက္ ယံုတဝက္ နားေထာင္ခဲ့ရဖူးသည္။ ေပါ့ဆိမ့္လက္ဘက္ရည္ကို တစ္ရွိန္ထိုးေမာ့ေသာက္ေလ့ရွိေသာ သူမသည္ ဂီတကို ထိုမွ်ေလာက္ခံစားတတ္ေနလိမ့္မည္ဟု မည္သည့္အခါကမွကၽြန္ေတာ္မေတြးခဲ့ဖူး။

သူမ ႏႈတ္ဖ်ားက ကၽြန္ေတာ့္ကိုခင္သည္ ဟု ေၿပာလာေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ပင္လည္ေအာင္ ဝမ္းသာခဲ့ရသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ကဗ်ာမ်ားအား ႏွစ္သက္သည္ဟု သူမ အားေပးေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္ ရင္တဆတ္ဆတ္ခုန္ကာ ၾကည္ႏူးခဲ့ရသည္။ သူမ၏ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚေဝဖန္မႈတစ္ခ်ိဳ႕ကို ကၽြန္ေတာ္မက္ေမာစြာ ေတာင့္တသည္။ သူမကို ခ်စ္ေနၿပီလားဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေမးမိေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္ ရွက္ရြံ႕စြာ သိမ္ငယ္သြားရသည္။ သူမအေပၚ ကၽြန္ေတာ့္ခံစားမႈက အခ်စ္ဆိုသည့္ စကားလံုးႏွင့္မထိုက္တန္။ သူမ၏ ဒႆနအခ်ိဳ႕ကို နားေထာင္ခြင့္ရလိုေနၿခင္းအား ခ်စ္ၿခင္းဟုအမည္မတပ္လို။ သူမ၏ ဂီတာတီးေသာလက္ကို ေငးၾကည့္ေနလိုၿခင္းအား ခ်စ္ၿခင္းဟု အမည္မတပ္လို။ သူမ၏ အက္ေဆးတို႕ကို ႏွစ္ၿခိဳက္ေနၿခင္းအား ခ်စ္ၿခင္းဟု အမည္မတပ္လို။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူမ၏ ပတ္သတ္မႈအား ခ်စ္ၿခင္းအၿဖစ္ သူမအေနနွင့္လက္ခံမည္ မဟုတ္သလို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း မေၿပာင္းလဲခ်င္ခဲ့ပါ။ မေၿပာင္းလဲရက္ခဲ့ပါ။ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ ျမတ္ႏိုးမိေနျခင္းသာျဖစ္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ္႔ကိုယ္တိုင္ အေသအခ်ာယံုၾကည္ပါသည္။

























သူမ ဆံုးသြားေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွ အရာတစ္ခုကိုဆြဲႏႈတ္..............................................................ယူသြားသလို ဝမ္းနည္းစြာ ငိုေၾကြးခဲ့ရသည္။ ဘီယာဆိုင္ေရာက္ၿဖစ္သည္။ ေဆးလိပ္ေတြ မၿပတ္ေသာက္ၿဖစ္သည္။ သူမသာရွိေနရင္ ကၽြန္ေတာ့္အား တားၿမစ္ၿခင္းမပါေသာ မႏွစ္ၿမိဳ႕မႈအခ်ိဳ႕ၿဖင့္ ရပ္စဲေစဦးမည္အမွန္ပင္။


















ps -
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ႏွစ္ဆယ္႔ေလးႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔အထိမ္းအမွတ္အေနနဲ႔ စိတ္ပါလက္ပါနဲ႕ 'သူမ'ဆိုတဲ႕ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အက္ေဆးေလးကို စိတ္ေရာကိုယ္ပါနွစ္ကာ ေရးဖြဲ႕ေပးခဲ႕တဲ႕ ညီမေလး သြန္းသြန္း(မစ္(စ)သြန္းသြန္း)ကို အထူးေက်းဇူးတင္ရွိလွ်က္....။

Comments

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး