သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္

.

၁၉၉၀ ခုႏွစ္အကုန္ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္တန္းေအာင္ျပီး ပထမတန္းစတင္ တက္ေရာက္ေလာက္ေသာ အခ်ိန္တြင္ သူ႕ကိုေမြးဖြားခဲ႔မည္ဟု ခန္႔မွန္းရပါသည္။ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ဧ။္အသက္အရြယ္ကြာျခားမႈ႕မွာ (၇) ႏွစ္ခန္႔ရွိပါသည္။ သူဆိုသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ ခ်စ္လွစြာေသာ ခ်စ္သူပင္ျဖစ္ေတာ႔သည္။ သူႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္သည္ ယေန႔ေခတ္ ကမၻာၾကီးဧ။္ တိုးတက္ေျပာင္းလဲမႈ႕အရ က်ယ္ျပန္႔ေသာ အင္တာနက္ကမၻာထဲတြင္ စတင္ေတြ႕ဆံုခဲ႔ျခင္းျဖစ္ျပီး ထူးျခားဆန္းက်ယ္ေသာ ကံၾကမၼာမ်က္လွည္႔ဆရာက ဆန္းက်ယ္စြာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ျငိတြယ္ေစခဲ႔သည္။ ထိုသို႔ျငိတြယ္ျခင္း ထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ႏွလံုးသား နံရံပဲ႔တင္ထပ္သံမ်ားသည္ သူဧ။္နာမည္မ်ားထဲမွ ရုန္းမထြက္နိုင္ေအာင္ပင္ျဖစ္ခဲ႔ဧ။္။ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ စတင္ေတြ႔ဆံုသည္မွ အစျပဳရ်္ စြဲလန္းမိခဲ႔ရေသာ အစြဲအလန္းမွာ တစ္သက္တာအတြက္ လံုေလာက္ေသာ အခ်စ္ေမတၱာ တံတိုင္းၾကီးကို အလိုအေလွ်ာက္တည္ေဆာက္ျပီးစီးခဲ႔ျခင္းပင္။
သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္သည္ အင္တာနက္ေပၚတြင္ ေတြ႕ဆံုခ်စ္ၾကိဳက္ခဲ႔ေသာ္လည္း ျပင္ပကမၻာတြင္ေတြ႔ဆံုဖူးျခင္းမရွိၾကေသးပါ။ ထိုသို႔ပင္လင္႔ကစား သူ႔စကားလံုးကေလးမ်ားနွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ေမြ႔ဧ။္ ။ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ခံစားခ်က္မ်ားနည္းတူ သူဧ။္ႏွလံုးသားတြင္လည္း ထိုသို႔ခံစားရလိမ္႔မည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ရိုးသားစြာ ယံုၾကည္မိပါသည္။ ကိုယ္စီဘ၀မ်ား ရုန္းကန္လႈပ္ရွားရင္း သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္သည္ ကႏၱာရေန႔ရက္တစ္ခ်ိဳ႕တြင္ တစ္ဦးႏွင္႔တစ္ဦး အိုေအစစ္မ်ား ပမာ ထင္မွတ္ ယံုၾကည္လာခဲ႔ၾကသည္။ သူ႔အခ်စ္ေၾကာင္႔ ေပ်ာက္ဆံုးေနခဲ႔ရေသာ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္သစ္ပင္မ်ားကိုလည္း အသစ္တစ္ဖန္ျပန္လည္ရ်္ ပ်ိဳးေထာင္နိုင္ခဲ႕ရသည္။ သူ….ကၽြန္ေတာ္႔ကို “ခ်စ္တယ္”ဟုေျပာေသာအခါ..ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ မ်က္၀န္းတို႔မွ စိုစြတ္ေနေသာ တိမ္မ်ားကို ျပန္လည္ရ်္အမွတ္ရဆဲ…။
“အကို”…ဟုေခၚေသာ သူ႔မဧ။္ရိုးသားေသာ အသံုးအႏႈန္းကို ၾကည္ႏူးစြာသိမ္ဆည္းထားမိသည္။ ေရျခား ေျမျခား ေ၀းကြာေသာ ေနရာမွ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ေန႔စဥ္မျပတ္ အထပ္ထပ္ေသာ ေမတၱာဆုေတာင္းမ်ားျဖင္႔ ေကာင္းမြန္စြာ ရွိေနေစရန္ ဆႏၵျပဳေနမိသည္။ သူမဧ။္ ထား၀ယ္သံ ၀ဲေသာ ခ်စ္စဖြယ္ ဆည္းလည္းသံေလးကို ႏွစ္ၾကိမ္ႏွစ္ခါတိုင္ၾကားဖူးခဲ႔ျပီးေနာက္ သူရိုက္ႏွိပ္လိုက္ေသာ စာလံုးမ်ားတြင္ ထိုစကားသံ၀ဲ၀ဲေလးမ်ားကို အစဥ္အျမဲ ၾကားေနမိခဲ႔သည္။
တစ္ခါတစ္ရံတြင္ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔ဆံုခိုက္ သူ႔ကိုခ်စ္ျခင္းလြန္ကဲစြာျဖင္႔ အႏုအရြစကားလံုးေလးမ်ားအစား ရန္စ က်ီစယ္ေသာ စကားမ်ားႏွင္႔ သူစိတ္ဆိုးေအာင္ စေနာက္မိသည္႔အခါ။ သူမဧ။္ စိတ္ဆိုးပံုကေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ သူမကို ပိုရ်္ခ်စ္မိေစရန္ ဖန္လာခဲ႔ေတာ႔သည္။ သူ႕ကို က်ီစယ္ ရန္စျခင္းကိုကၽြန္ေတာ္အဘယ္႔ေၾကာင္႔ ျပဳလုပ္သနည္းဟု ေမးလွ်င္ေျဖစရာအေၾကာင္းျပခ်က္မွာ တစ္မ်ိဳးသာရွိနုိင္ပါသည္။ အေၾကာင္းမွာ သူမစိတ္ဆိုး၊စိတ္ေကာက္ ေျပေသာအခါတြင္ ေပ်ာ္ရြင္ရေသာ ၾကည္ႏူးမႈ႔မွာ အတိုင္းမသိ ေျပာျပစရာစကားလံုးမလံုေလာက္ေသာေၾကာင္႔ပင္။
သူတစ္ခါတစ္ရံ ပင္ပန္းစိတ္ရႈပ္ေနေသာ အခါမ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ္ကို ဂ်စ္ကန္ကန္ စကားလံုးေလးမ်ားျဖင္႔လည္း ဆြဲေဆာင္နိုင္ပါေသးသည္။ သူမသည္ ကေလးဆန္ေသာ 18 ႏွစ္အရြယ္မိန္မပ်ိဳေလးတစ္ဦးပင္ျဖစ္လင္႔ကစား။ သူဧ။္ တည္ျငိမ္ရင္႔က်က္ေသာ အေတြးအေခၚမ်ားႏွင္႔ ျပည္၀ေနေသာ သူတစ္ဦးလည္း ျဖစ္ေလသည္။
တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ခ်စ္ရ်္မ၀နိုင္၊ လြမ္းရ်္မျပီးနိုင္ ခ်စ္စကား အႏုအရြေလးမ်ားျဖင္႔ တစ္ဦးဧ။္ရင္ကို တစ္ဦးလႈပ္ခါေစျခင္းငွာ ၾကည္ႏူးမႈ႔တို႔ျဖင္႔ ႏွစ္ဦးစလံုးဧ။္ရင္မွ ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္မ်ားျဖင္႔ ကမၻာေပၚရွိ ဂႏၳ၀င္ေတးအလွမ်ားထက္ သာလြန္ေသာ ခ်စ္ေတးအလကၤာမ်ားကို ဖန္တီးခဲ႔ၾကသည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ဘ၀ဆန္ေသာ စကားလံုး ေေလးေလးနက္နက္မ်ားျဖင္႔ ဘ၀အေတြ႔အၾကံဳမ်ားကို ဖလွယ္ရင္း အေကာင္းဆံုးေသာ အားမာန္ကဗ်ာမ်ားကို ေရးသားခဲ႔ၾကသည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ အိပ္မက္မ်ား၊ ယံုၾကည္ခ်က္မ်ား၊ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္းမ်ား စသည္ျဖင္႔ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ ကမၻာေလးသည္ အဓိပၸါယ္ရွိေသာ လြင္႔ေမ်ာျခင္းမ်ားႏွင္႔။
ထိုျမင္ကြင္းေလးသည္ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ေယာက္စလံုး တူညီစြာ စိတ္ကူးယဥ္ေတြးေတာ မိျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ၄င္းမွာ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ ျပင္ပကမၻာတြင္ ေတြ႔ဆံုခ်ိန္ေလးပင္ ျဖစ္ေတာ႔သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ သူသည္ ရွက္ေရာင္သမ္းေနေသာ မ်က္ႏွာျဖင္႔ မ်က္လြာခ်ကာ ေျခအစံုတို႔သည္ ရပ္တန္ေနေပလိမ္႔မည္။ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ရင္အတြင္းမွ တစ္သက္ႏွင္႔တစ္ကိုယ္ တစ္ၾကိမ္တစ္ခါမွ ျပင္းထန္စြာမလႈပ္ရွားဖူးေသာ ႏွလံုးအစံုတို႔သည္လည္း ျပင္းျပစြာျဖင္႔ထိန္းမရေအာင္ ခုန္ေနေပလိမ္႔မည္။ ကိုယ္စီဧ။္ ရင္တြင္းမွ ခ်စ္ျခင္းျဖင္႔အေျခခံျပီး ေပၚေပါက္ခဲ႔ေသာ ၾကည္ႏူးမႈ႔တို႔ျဖင္႔ တစ္ဦးကို တစ္ဦး ေတာက္ပေသာမ်က္လံုးတို႔ျဖင္႔ ျမတ္နိုးစြာ ၾကည္႔ေနၾကမည္။ ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ ေႏြးေထြးေသာလက္ျဖင္႔ သူဧ။္ ႏူးညံ႔သြယ္လွ်ေသာ လက္ဖ၀ါးေလးကို ဆုပ္ကိုင္ကာ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္မ်ားကို စမ္းသပ္ေစမည္။ ထိုအခါ ျပာလဲ႔လဲ႔ ေကာင္းကင္သည္ ပန္ႏုေရာင္သမ္းေသာ ေကာင္းကင္အျဖစ္ တစ္ရိပ္ရိပ္ပင္ ေျပာင္းလဲသြားေလမည္လား???။





ကိုဂစ္တာ
(i mean my sweetheart"Yo Yo")

Comments

ယို႕ယို႕နဲ႕ အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ.. အားက်လိုက္ပါဘိ..

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး