TAG-SAY

.
ေခါင္ေခါင္က တက္ဂ္မယ္ဆိုတုန္းကသာ တက္ဂ္ လို႔ေျပာလိုက္တာ။ တစ္ခါမွကို အတက္ဂ္မခံဖူးဘူးေတာ႔ တစ္မ်ိဳးပဲဗ်။ တစ္ကယ္တမ္းေျပာရရင္ ဘယ္ကေနဘယ္လို စေရးရမွန္းကိုမသိဘူး တက္ဂ္အေၾကာင္းလည္း ဂဃနဏ သိပ္သိတာမဟုတ္။ ဒါေပမယ္႔မေရးလို႔လည္းမရဘူးဗ်။ ကိုယ္႔ဘေလာ႔ဂ္ထဲ၀င္ၾကည္႔ေတာ႔ အေပၚဆံုးမွာ လာေအာ္သြားတာက ခပ္တင္းတင္းနဲ႔ လန္႔ေတာင္လန္႔သြားတယ္။ "တက္ဂ္ထားတယ္ ကိုဂစ္တာ ေရးေပးပါ" တဲ႔ ။ ခပ္ျပတ္ျပတ္ပဲ။ ေၾကာက္လိုက္တာဗ်ာတို႔ရယ္။
ဒီရက္ပိုင္းထဲအလုပ္သိပ္ရႈပ္လိုက္တာလည္းမေျပာနဲ႔ေတာ႔။ ပိုက္ဆံရတဲ႔အလုပ္ေတာ႔မဟုတ္ဘူး။ ေယာင္ ေျခာက္ဆယ္အလုပ္ေတြရႈပ္ေနတာ…။ ဒါနဲ႔ သူတက္ဂ္ထားတာေတြ Print ဆြဲျပီး အိမ္က်မွေသေသခ်ာခ်ာျပန္ဖတ္ရတယ္။

ေခါင္ေခါင္နဲ႔ ခင္တာကေတာ႔ အင္း… သိပ္ေတာ႔မၾကာေသးဘူးဗ်။ ဒါေပမယ္႔ ခင္ပါတယ္။ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္နဲ႔က တစ္ကယ္ေမာင္နွမေတြလိုပဲ။ သူလည္းကၽြန္ေတာ္လိုပဲ ရွိလိမ္႔မယ္ လို႔ထင္တာပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ စရင္းေနာက္ရင္းနဲ႔ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ရန္ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနတာ။ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ကိုရင္းရင္းႏွီးႏွီးေျပာသလို သူစကားေျပာတာေလးက ခ်စ္စရာေလးပါ။ တစ္ခါတစ္ေလလည္း ဂ်စ္ကန္ကန္နဲ႔။ အနီးအနားသာရွိရင္ေတာ႔ ပိတ္ထုပစ္မွာပဲ။ း)

သူနဲ႔ပတ္သက္ျပီး အမွတ္တရတစ္ခုရွိတယ္ဗ်။ အဲ႔ဒါက သူေရးတဲ႔ ကဗ်ာေလးပဲ။ သူ႔ဘေလာဂ္႔ေလးကို ၀င္ၾကည္႔ရင္း အမွတ္တမဲ႔ဖတ္လိုက္မိတဲ႔ ကဗ်ာေလးပါ။ ကဗ်ာေလးဖတ္ျပီး ေအာ္ျပီးေတာ႔ေတာင္ ငိုပစ္လိုက္ခ်င္တယ္။ ကဗ်ာေလးက ရိုးရိုးေလးနဲ႔ ထိတယ္။ သူဆီကေတာင္ေတာင္းထားလိုက္ေသးတာ…။ ၾကိဳက္လြန္းလို႔။ း)

တစ္ခါတုန္းက သူနဲ႔အျခားသူတစ္ေယာက္ ခ်က္ထားတဲ႔ မက္ေဆ႔ခ်္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ဖူးတယ္။ "ငါနဲ႔ ကိုဂစ္တာက ေမာင္ႏွမလိုေနတာ ငါ႔အစ္ကိုပဲ မဟုတ္ကဟုတ္ကေလွ်ာက္မလုပ္နဲ႔တဲ႔" ေတာ္ေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္သြားတယ္။ း) ေတာ္ေတာ္အားကိုးရတဲ႔ ညီမေလး။ အစ္ကို႔ကို ကာကြယ္ေပးတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိတာက မိေခါင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အခုလုိေမာင္ႏွမ ပံုစံမဟုတ္ပဲ ရည္းစားပံုစံနဲ႔ဆိုရင္ေရာ…အာ…ျဖစ္မွာမဟုတ္ဘူး တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ဖဲ႔ေနတာ….ကၽြန္ေတာ္ပိတ္ပိတ္ထုလို႔ ဒီေကာင္မေလးေတာ႔ နာေတာ႔မွာပဲ။ မျဖစ္။ မျဖစ္။ ငါ႔ညီမျဖစ္တာကံေကာင္းတယ္မွတ္ ေခါင္ေခါင္။ း)

ေခါင္ေခါင္ကေတာ္ေတာ္ အစားပုပ္ပံုရတယ္ဗ်။ အစားအေသာက္အေၾကာင္းေျပာရင္ သြက္ေနတာပဲ လက္က။ း) သူသိမလားေတာ႔ မသိဘူး။ သူ႔အတြက္ဆႏၵအရွိဆံုး လုပ္ေပးခ်င္တာေလး တစ္ခုေတာ႔ရွိတယ္။ မိေခါင္ ဆိုတဲ႔ ေကာင္မစုတ္ေလးက ေၾကးအိုး အားၾကီး ၾကိဳက္တယ္ဆိုပဲ။ သူ႔ကို ေၾကးအိုးေတာ႔ အ၀၀ယ္တိုက္ခ်င္တာ...။

သူ႔အေပၚျခံဳငံုသံုးသပ္ ၾကည္႔ရင္ေတာ႔…ကၽြန္ေတာ္႔ကို အစ္ကိုတစ္ေယာက္လို သေဘာထားတယ္။ စိတ္ညစ္ရင္ အားေပးတယ္(ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္..စိတ္ထဲမွာေတာ႔ ဘဲနာၾကီး နည္းေတာင္နည္းေသးတယ္ေပါ႔ :P) ။ သူကၽြန္ေတာ္ကို ဂ်စ္ကန္ကန္ေျပာတာက ညီမေလး တစ္ေယာက္လိုခံစားမိေစတယ္ေလ။

း) သူမ်ားအေၾကာင္းသာ ေျပာေနရတာ။ ကၽြန္ေတာ္႔အေၾကာင္း ကိုေျပာရရင္ ေတာ႔ မေျပာတတ္ဘူးဗ်ာ။ သြန္းသြန္းက ေျပာတာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ က အခ်စ္နဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ဖ်ပ္ဖ်ပ္လူးေနတာပဲ တဲ႔။ တည္တည္တံ႔တံ႕လည္းမရွိဘူး။ ေပါေတာေတာနဲ႔တဲ႔ ေလ…။ း(

း) ဒါေပမယ္႔လည္း သိပ္ေတာ႔ ဖီလ္းမထည္႔ထားပါဘူ။ သူတို႔ေျပာတာေတြကိုေတာ႔ အေလးအနက္ထားျပီးေတာ႔ နားေထာင္ျဖစ္တယ္။ ေရွ႔ေလွ်ာက္ေကာင္းေအာင္ ၾကိဳးစားသြားမွာေပါ႔။ အဲ႔…ကိုယ္႔ကိုယ္ကို ေက်နပ္မိတဲ႔ Character တစ္ခုေတာ႔ရွိတယ္..။အဲ႔ဒါက သည္းခံနိုင္တာပဲ။ ဘယ္သူက ဘာေျပာေျပာ။ ျငိမ္ခံေနတတ္တယ္။

မၾကိဳက္တာကေတာ႔ ဟန္မေဆာင္တတ္ဘူး။ စိတ္အရမ္းႏုတယ္။ တစ္ခုခုဆို ေပ်ာ္စရာပဲျဖစ္ျဖစ္ ၀မ္းနည္းစရာပဲျဖစ္ျဖစ္ မ်က္ရည္၀ိုင္းလာတတ္တယ္။ အႏုပညာကို၀ါသနာ ပါလြန္းအားၾကီးေနတယ္။ ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ဆိုတာကို ကိုယ္ျဖစ္ဖူးမွကိုယ္ခ်င္းစာတတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔အေဖက အရက္သမားမဟုတ္လို႔ အရက္သမားအဖိုးၾကီးတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို လာရစ္ရင္ နာပန္က်င္းခ်င္က်င္းမွာပဲ။ အေဖအရြယ္လည္း မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႔အေဖကမွ အရက္မေသာက္ေတာ႔ အရက္သမားရဲ႕ သားသမီးအေၾကာင္းကို မသိဘူး။ အဲ႔ဒါမ်ိဳးကို ကိုယ္ခ်င္းမစာတတ္ဘူး။ မစာေပးဘူး။

ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တာကေတာ႔ အႏုပညာရွင္။ ေအာင္ျမင္တဲ႔ အႏုပညာရွင္။ အခုထိေတာ႔ေယာင္၀ါး၀ါးပဲ။ ဘေလာ႔ဂ္ေပၚမွာ ကဗ်ာေတြေရးေနတဲ႔ ဖတ္ေနတဲ႔အခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ အေက်နပ္ဆံုးအခ်ိန္ေတြပဲ။ဒါထက္ ခ်စ္ခင္ရတဲ႔ ဘေလာ႔ဂါညီအစ္ကိုေမာင္နွမေတြနဲ႔ လည္းဆံုစည္းရလို႔ ေက်နပ္တယ္။ ဘေလာ႔ဂါေတြထဲမွာမွအတြယ္တာရဆံုး သူေတြကိုျပပါဆိုရင္…ေခါင္ေခါင္အပါအ၀င္နဲ႔ ေနာက္ျပီးေတာ႔က "ဒီေကာင္" ။ အျပင္မွာမေတြ႔ဖူးေပမယ္႔ သူ႔ကိုေတာ္ေတာ္ ခင္မိတယ္။ သူ႔ရဲ႕ေပါေၾကာင္ေၾကာင္ အေျပာေတြကို သေဘာက်မိတာ။ အရမ္းလည္းခင္တယ္။ ဘ၀တူညီအစ္ကိုေတြပါပဲ။ စိတ္မြန္းက်ပ္မႈ႕ေတြရွိေနျပီဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို သူရင္ဖြင္႔တတ္သလို သူ႔ကိုလည္းကၽြန္ေတာ္ ရင္ဖြင္႔မိတယ္။။ သူ႔ကို မျဖစ္မေနသတိရမိေစတာက …..ထူးအိမ္သင္သီခ်င္း……."ၾကယ္ေတြစံုတဲ႔ည ထပ္ၾကံဳရဦးမယ္…….ၾကယ္ေတြစံုတဲ႔ည….လွေနမွာေပါ႔ကြယ္ x x x x x x x x x x အိမ္ျပန္ခ်င္ေပမယ္႔ x x x x x x x"

ေနာက္တစ္ေယာက္က "သူမ"။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အခ်စ္ရဆံုးညီမေလးပါ။ သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္႔ေသြးေသာက္ညီမလို႔ ခံယူမိတဲ႔ ေကာင္မေလးပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ခ်စ္သူရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းေပါ႔။ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္႔ခ်စ္သူကေန တစ္ဆင္႔သိခဲ႔ရတာ….။ သူဆီက ကၽြန္ေတာ္ ရင္က်က္မႈ႔ေတြကို အမ်ားၾကီးသင္ယူခဲ႔တယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ခ်စ္သူရဲ႕ အခ်စ္သစ္ပင္ေတြ ရွင္သန္ရင္႔က်က္ေစဖို႔ ေရစင္ေတြကို သြန္း ေပးခဲ႔တဲ႔ သူမ ပါ။ သူ႔ဒါဏ္ရာေတြနဲ႔ နာက်င္ေနတဲ႔အခါ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အရင္းႏွီးဆံုး အစ္ကိုတစ္ေယာက္လို ဖြင္႔ဟဖူးတယ္။ ရန္သူျပိဳင္ဖက္ေတြရဲ႕ ထိုးႏွက္ခ်က္ကို ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဖြင္႔ဟဖူးတယ္။ သူ႔ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကိုကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ အားေပးခ်င္တယ္။ ဒီလိုပဲ အခ်စ္အတြက္နာက်င္ခံစားေနရတုန္းက ကၽြန္ေတာ္႔ကို တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း သက္သာေအာင္ အားေပးခဲဖူးတယ္။ ေဖးမခဲ႔ဖူးတယ္။ ထာ၀ရအတြက္ နားလည္းမႈ႔ေတြနဲ႔ ကံၾကမၼာက ေမာင္ႏွမအရင္းျဖစ္ခြင္႔မေပးခဲ႔တဲ႔ ညီမေလးပါ။ :'(

ေနာက္တစ္ေယာက္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕စိတ္ကိုႏူးညံ႔ေစခဲ႔တဲ႔ ညီမေလးပါပဲ။ ကိုၾကီးလို႔ သူေခၚလိုက္ရင္ အားရပါးရရွိလြန္းလွတယ္။ အခ်စ္စစ္ေတြေၾကာင္႔ သူ႔ကိုအဆိပ္သင္႔ေစခဲ႔ေပမယ္႔။ ဘ၀ကိုအရႈံးမေပးပဲ ဆက္လက္ရွင္သန္ေနခဲ႔တဲ႔ ပန္းကေလးတစ္ပြင္႔ဆိုလည္းမမွားဘူးေပါ႔။ ဂစ္တာတီးမယ္။ သီခ်င္းေတြဆိုမယ္။ သူဘ၀ရဲ႕ေဆးတစ္ခြက္ဆိုလည္းမမွားတဲ႔ အငဲရဲ႕ ကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ၾကာျဖဴတစ္ပြင္႔ သီခ်င္းကို တစ္စိမ္႔စိမ္႔နားေထာင္မယ္။ သူေပ်ာ္ေနမွာ…..။ သူေပ်ာ္ေနဖို႔ က်န္းမာဖို႔ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ သူ႔ကိုခ်စ္တဲ႔သူတိုင္းက ဆုေတာင္းေနမွာ…ျဖဴစင္လြန္းတဲ႔ကေလး….။

အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ခ်စ္သူအပါအ၀င္ ကၽြန္ေတာ္အေလးထားရတဲ႔ ခ်စ္ခင္ျမတ္နိုးရတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက အေ၀း……………………………………………………………………………မွာ..
တစ္ေန႔ေတာ႔ ေပ်ာ္ရြင္မႈ႔ေတြနဲ႔ အျပံဳးကိုယ္စီပြင္႔လန္းရင္း ေတြ႔ဆံုခ်င္ရဲ႕ေလ…။ :'(
















ေခါင္ေခါင္ တက္ဂ္လိုက္တာေလးကို မေရးတတ္ေရးတတ္နဲ႔ ၾကံဳသလိုျဖစ္သလို ေရးထားတာပါ။
တက္ဂ္ထားတဲ႔ ညီမေလး ေခါင္ေခါင္လည္း ေက်နပ္လိမ္႔မယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အမွတ္တရပါ။ အားလံုးကိုခင္ပါတယ္။
ဒီ TAG-SAY ဆိုတာေလးနဲ႔ ရပ္ထားျပီး။ ဘေလာ႔ေရးျခင္းကို အခ်ိန္အကန္႔အသတ္မရွိရပ္နားထားပါမယ္။
အားလံုးကို သတိရလွ်က္....



ကိုဂစ္တာ...

Comments

thihanyein said…
အေရးအသားေကာင္းလို႔ ဖတ္ရတာ အရသာရွိတယ္အကို
အားလံုးအေပၚမွာ သည္းခံတတ္တယ္ဆိုေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ အကို အားေပးပါတယ္ခင္ဗ်ာ အကိုနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ သူေတြရႊင္လန္းခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ပါေစခင္ဗ်ာ
ဘာလုိ႕ ရပ္မွာလဲ ကိုဂစ္တာ...
ကိုဂစ္တာ ဆီမွာ.... ကဗ်ာေတြ ေဖာင္းပြေနတာ.. သိတယ္..
မရဘူး... အသစ္မေတြ႕ရင္
ေအာ္မွာေနာ္

ေရးေပးလုိ႕ေက်းဇူး....

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး