စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ား


စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ား


ျပတ္သြားတဲ႔ ဖိနပ္ေလး သံေယာဇဥ္ရွိေနလည္းကၽြန္ေတာ္ လႊင္႔ပစ္ခဲ႔မယ္။
ေႏြရာသီ မၾကိဳက္လို႔လည္းစိန္ပန္းေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ မမုန္းဖူးခဲ႔။
အာရံုေၾကာေတြ အားနည္းေနျပီဆိုေလယာဥ္ပ်ံ သံေတြ ခဏခဏ ၾကားရတယ္။
အခုျဖစ္ေနတဲ႔ ျပႆနာက ဘာလဲ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ က ဘာလဲ။
လူေတြ က ဘာလဲ။
ဟုတ္တယ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ လိုပဲမို႔အခ်ိန္မေရြး ေျပာင္းလဲပစ္ႏိုင္တယ္။
ယူပါ ၊ ေရြးပါ ၊ ကိုယ္႔ ေပတံဟာဘယ္ေလာက္အထိ ရွည္သလဲ။
ကၽြန္ေတာ္႔ သစ္ပင္ ဟာ ေတာ႔စံႏႈန္း သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ နဲ႔ ေပါက္ေရာက္ခဲ႔တာ မဟုတ္ေတာ႔လည္း။
ခေရေတြကို အေၾကြပန္း မို႔ႏွစ္သက္ခဲ႔ျပန္တာလည္း မဟုတ္ဘူး။
အညိဳေရာင္ ကို ျဖဴေစခ်င္လုိ႔အျဖဴလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ညထဲမွာ "အျဖဴ" လို႔ နာမည္ေပးလိုက္ပါတယ္။
ဟိုတုန္းက ရွပ္အကၤ် ီ ပြပြေတြကို မမ္မိုရီ ရီေကာ လုပ္ၾကည္႔ေတာ႔ လွပါရဲ႕
ေသြးနဲ႔ကိုယ္ သား နဲ႔ ကိုယ္မို႔
က်ပ္တဲ႔ အကၤ် ီေတြ ဆိုမ၀တ္ဘူး

ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ စတိုးဆိုင္ေရွ႕က ပလပ္စတစ္ အရုပ္ေတြလည္း မဟုတ္ၾကဘူး။
ေႏြမွာ သစ္ရြက္ေတြ ေၾကြတိုင္းကၽြန္ေတာ္တို႔ ေၾကြမသြားဖုိ႔ပဲလိုတယ္။
ကမ္းနားသစ္ပင္ေတြ လို မျပိဳလဲခ်င္လို႔ခပ္ေ၀းေ၀းမွာပဲ ေနပါတယ္။
ရွိေစေတာ႔….
ပလာစတာေတြ ကြာ ခ်ိန္ဟာ ရာသီတစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ခုေန မိုးအံု႔ ေနတာေတြ ဟိုအရင္ကေတာင္႔တေနခဲ႔ရတာ မဟုတ္လား
ဘာမွန္း ညာမွန္းမသိ လမ္းေလွ်ာက္ခဲ႔တာခလုတ္လည္း မတိုက္ခ်င္။
ေႏြရာသီ ကားကေလး စီးရင္းမိုးတြင္းကို ေရာက္ခဲ႔ျပီ
ရႊဲရႊဲစိုေနတာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းလည္း မဟုတ္ဘူး။


ေက်ာ္ညိဳေသြး

Comments

Popular posts from this blog

ကၽြန္ေတာ္ အႏွစ္သက္ဆံုးကဗ်ာ

ညီမေလးႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္

က်ဴပင္စု က ဆရာေလး